СТЕПЕН НА ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯ НА БЪЛГАРСКИЯ ТУРИЗЪМ И НА „БИЗНЕС ДЕСТИНАЦИЯ БЪЛГАРИЯ”

DSpace/Manakin хранилище

СТЕПЕН НА ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯ НА БЪЛГАРСКИЯ ТУРИЗЪМ И НА „БИЗНЕС ДЕСТИНАЦИЯ БЪЛГАРИЯ”

Показване на пълна информация на публикация

Заглавие: СТЕПЕН НА ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯ НА БЪЛГАРСКИЯ ТУРИЗЪМ И НА „БИЗНЕС ДЕСТИНАЦИЯ БЪЛГАРИЯ”
Автор: Горчева, Таня
Резюме: Темата за интернационализацията в сферата на туристическия бизнес у нас е актуална и същевременно сложна и дискусионна, тъй като е обвързана както с процесите на трансформиране на националната икономика, така и с процесите на интеграция. Търсенето на обективни аргументи за установяване степента на интернационализация в рамките на българския туристически бизнес е сериозна мотивация, при което проблемите и трудностите в развитието трябва да се разглеждат паралелно с постиженията и традициите в тази сфера. При това следва степента на интернационализация на бизнес дестинацията да се разграничава от интернационализацията на конкретния бизнес, макар те да се обуславят взаимно. По тази причина целта на настоящото изследване се състои в разкриване степента на интернационализацията на туристическия бизнес у нас и на България като „бизнес дестинация”, вземайки под внимание характера на бизнес средата у нас, прилагайки метода за установяване на специфичните предимства на бизнеса и тези на „бизнес дестинацията”.
URI: http://hdl.handle.net/10610/1386
Дата: 2011


Файлове в тази публикация

Файлове Размер Формат Изглед
26_split_BU_2-2011.swf 611.7Kb application/x-shockwave-flash Изглед/Отваряне

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на пълна информация на публикация

Търсене в DLib


Разширено търсене

Преглед

Моят акаунт

Стопанска академия "Димитър А. Ценов" - Свищов