ANALYTICAL PROCEDURES IN SALES FORCASTING BASED ON FACTORS OF INFLUENCE

DSpace/Manakin хранилище

ANALYTICAL PROCEDURES IN SALES FORCASTING BASED ON FACTORS OF INFLUENCE

Показване на пълна информация на публикация

Заглавие: ANALYTICAL PROCEDURES IN SALES FORCASTING BASED ON FACTORS OF INFLUENCE
Автор: Alexeyeva, Alla
Резюме: The article discusses the analytical procedures that can be used by the auditor at the stage of obtaining information, such as the verification of the procedures in order to collect direct evidence of the errors, irregularities and false statements in financial reporting. The proposed methodology for the prediction of outcome indicators based on the "factors of influence” over the example of sales volume can be a simple and reliable tool in the arsenal of the auditor.
URI: http://hdl.handle.net/10610/1393
Дата: 2015


Файлове в тази публикация

Файлове Размер Формат Изглед
135_split_BU_1-2015.swf 461.2Kb application/x-shockwave-flash Изглед/Отваряне

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на пълна информация на публикация

Търсене в DLib


Разширено търсене

Преглед

Моят акаунт

Стопанска академия "Димитър А. Ценов" - Свищов