Собствените търговски марки на търговските вериги - източник на конкуретно предимство

DSpace/Manakin хранилище

Собствените търговски марки на търговските вериги - източник на конкуретно предимство

Показване на пълна информация на публикация

Заглавие: Собствените търговски марки на търговските вериги - източник на конкуретно предимство
Автор: Божинова, марияна
Резюме: В съвременните пазарни условия все повече нараства мощта на търговските вериги в каналите за реализация на потребителски стоки. Същевременно се изостря и конкуренцията помежду им. Търговските вериги перманентно изследват и идентифицират източниците на конкурентни предимства с цел да се възползват от тях. Настоящата статия се фокусира върху собствените марки на търговците, като важен източник на конкурентно предимство. Базирайки се на емпирични данни, се изследва зависимостта между степента на концентрация на търговията на дребно и дела на стоките със собствени търговски марки. Очертават се факторите, способстващи проникването на пазара на стоки под собствени марки на търговците. Дискутират се ползите за търговците, производителите и потребителите от развитието на такива марки. Теоретичните съждения са подкрепени с примери от бизнес практиката на търговските вериги.
URI: http://hdl.handle.net/10610/1456
Дата: 2012


Файлове в тази публикация

Файлове Размер Формат Изглед
35_split_BU_3-2012.swf 235.8Kb application/x-shockwave-flash Изглед/Отваряне

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на пълна информация на публикация

Търсене в DLib


Разширено търсене

Преглед

Моят акаунт

Стопанска академия "Димитър А. Ценов" - Свищов