• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • View Item
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Собствените търговски марки на търговските вериги - източник на конкуретно предимство

Thumbnail
View/Open
35_split_BU_3-2012.swf (235.8Kb)
Date
2012
Author
Божинова, марияна
Metadata
Show full item record
Abstract
В съвременните пазарни условия все повече нараства мощта на търговските вериги в каналите за реализация на потребителски стоки. Същевременно се изостря и конкуренцията помежду им. Търговските вериги перманентно изследват и идентифицират източниците на конкурентни предимства с цел да се възползват от тях. Настоящата статия се фокусира върху собствените марки на търговците, като важен източник на конкурентно предимство. Базирайки се на емпирични данни, се изследва зависимостта между степента на концентрация на търговията на дребно и дела на стоките със собствени търговски марки. Очертават се факторите, способстващи проникването на пазара на стоки под собствени марки на търговците. Дискутират се ползите за търговците, производителите и потребителите от развитието на такива марки. Теоретичните съждения са подкрепени с примери от бизнес практиката на търговските вериги.
URI
http://hdl.handle.net/10610/1456
Collections
  • Списание "Бизнес управление"

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback