УПРАВЛЕНИЕ НА ВРЪЗКИТЕ С КЛИЕНТИ – СТРАТЕГИЯ ЗА УТВЪРЖДАВАНЕ НА ФИРМЕНО КОНКУРЕНТНО ПРЕДИМСТВО

DSpace/Manakin хранилище

УПРАВЛЕНИЕ НА ВРЪЗКИТЕ С КЛИЕНТИ – СТРАТЕГИЯ ЗА УТВЪРЖДАВАНЕ НА ФИРМЕНО КОНКУРЕНТНО ПРЕДИМСТВО

Показване на пълна информация на публикация

Заглавие: УПРАВЛЕНИЕ НА ВРЪЗКИТЕ С КЛИЕНТИ – СТРАТЕГИЯ ЗА УТВЪРЖДАВАНЕ НА ФИРМЕНО КОНКУРЕНТНО ПРЕДИМСТВО
Автор: Горанова, Пенка
Резюме: Маркетингът на взаимоотношенията с клиенти се допълва със стратегическата визия за развитие на бизнеса – управлението на клиенти, където се включва: анализът на клиенти и ползата/ приносът на всеки от тях, анализът на жизнения им цикъл и пр. Двете визии - CRM и управлението на клиенти имат съществено значение за развитието на фирмата и постигането на конкурентоспособност.Посочените процеси проявяват тенденция на ускоряване и интензификация. Те са резултат от налагането на една нова култура на потребителя, обхващаща клиентите вече не само от развитите, но и от развиващите се пазари, които имат креативен подход на мислене, динамика като стил на поведение и „гло- бално” гражданство като социална характеристика. Специалистите по маркетинг трябва да притежават уникалния талант да се занимават със съвременния клиент, да дават насока и фокус на своите компании за постигане на ефективни резултати, които да гарантират имиджа и успеха им.
URI: http://hdl.handle.net/10610/1557
Дата: 2013


Файлове в тази публикация

Файлове Размер Формат Изглед
58_split_BU_4-2013.swf 312.7Kb application/x-shockwave-flash Изглед/Отваряне

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на пълна информация на публикация

Търсене в DLib


Разширено търсене

Преглед

Моят акаунт

Стопанска академия "Димитър А. Ценов" - Свищов