• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Студии
  • Алманах "Научни изследвания"
  • View Item
  •   Home
  • Студии
  • Алманах "Научни изследвания"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ИМПЛЕМЕНТИРАНЕТО НА СЪВРЕМЕННИ МЕТОДИ В ОБУЧЕНИЕТО ПО ЧУЖД ЕЗИК

Thumbnail
View/Open
386_split_20_2013.swf (878.9Kb)
Date
2013
Author
Диков, Венцислав
Dikov, Ventsislav
Metadata
Show full item record
Abstract
Мотивацията е важен фактор в обучението по чужд език. Тя се дефинира като индивидуалното отношение, желание и усилията на обучаемия. Мотивацията е необходима за постигане на по-добри езикови умения в процеса на учене и повишаване на способността за учене, като без мотивация съответно способността за учене намалява. Проведеното научно изследване имаше за цел да установи в каква степен и на кои мотивационни фактори може да се повлияе с въвеждането на съвременни технически средства и информационни технологии в процеса на обучение по чужд език. За изпълнение на тази основна цел е анализирана съществуващата теоретична база по въпроса, проведени са анкетни проучвания със студенти, разработени са системи от учебни материали и са осигурени интерактивни технически средства за обучение. Резултатите от анализа на събраните емпирични данни са обобщени в изводи, на базата на които са направени конкретни предложения за подобряване на учебния процес. Motivation is an important factor in learning a second and foreign language. It is defined as the individual attitude, desire and efforts of the learner. Motivation is essential for achieving better language skills and increasing the capacity for learning since without motivation the learning capacity decreases. The research aimed to determine to what extent and which motivational factors may be affected by the introduction of modern technical devices and information technologies in the teaching of a foreign language. To achieve this primary objective the team reviewed the existing publications in this field and conducted surveys with students, developed systems of training materials and provided interactive teaching aids. The results from the analysis of empirical data are summarized in conclusions and concrete proposals for improvement of the learning process
URI
http://hdl.handle.net/10610/1856
Collections
  • Алманах "Научни изследвания"

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback