ФАКТОРИ ЗА УСПЕХ НА МОДЕЛА „БИЗНЕС ПРОЦЕС КАТО УСЛУГА“

DSpace/Manakin хранилище

ФАКТОРИ ЗА УСПЕХ НА МОДЕЛА „БИЗНЕС ПРОЦЕС КАТО УСЛУГА“

Показване на пълна информация на публикация

Заглавие: ФАКТОРИ ЗА УСПЕХ НА МОДЕЛА „БИЗНЕС ПРОЦЕС КАТО УСЛУГА“
Автор: Филипова, Надежда
Резюме: Моделът „Бизнес процес като услуга“ интегрира достиженията на концепциите за управление на бизнес процесите на базата на техните модели и облачните технологии. Той е насочен към бързото изграждане на автоматизирани бизнес процеси на базата на облачни услуги. В статията е направен опит за прецизиране обхвата на модела „Бизнес процес като услуга“, като са систематизирани неговите логически и технологични аспекти. Дефинирани са неговите предимства, както и някои проблеми при прилагането му. На тази база са изведени фактори за успешното му прилагане.
URI: http://hdl.handle.net/10610/1893
Дата: 2015


Файлове в тази публикация

Файлове Размер Формат Изглед
48_split_BU_4-2015.swf 266.6Kb application/x-shockwave-flash Изглед/Отваряне

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на пълна информация на публикация

Търсене в DLib


Разширено търсене

Преглед

Моят акаунт

Стопанска академия "Димитър А. Ценов" - Свищов