ПЛАНИРАНЕ НА ТЪРГОВСКИ МИКС ПРИ ИЗГРАЖДАНЕ НА НОВ ТЪРГОВСКИ ЦЕНТЪР

DSpace/Manakin хранилище

ПЛАНИРАНЕ НА ТЪРГОВСКИ МИКС ПРИ ИЗГРАЖДАНЕ НА НОВ ТЪРГОВСКИ ЦЕНТЪР

Показване на пълна информация на публикация

Заглавие: ПЛАНИРАНЕ НА ТЪРГОВСКИ МИКС ПРИ ИЗГРАЖДАНЕ НА НОВ ТЪРГОВСКИ ЦЕНТЪР
Автор: Самуилов, Милуш Красимиров
Резюме: Настоящата студия има за цел да даде насоки за процесите и решенията, които е необходимо да се вземат при развитието на търговски центрове, наричани още МОЛ. Процесът обхваща интервалът от вземането на решение за инвестиране в такъв тип търговски център. Продължава с факторите за избор на местоположение, а в следващ етап и основните принципи при проектирането на сградата в зависимост от бъдещите търговски процеси, които ще протичат в мола. Описват се принципите за вземане на решение за ценова и комуникационна политика, както и инструментите за влияние върху наемателите за общото спазване на тези политики.
URI: http://hdl.handle.net/10610/2631
Дата: 2011


Файлове в тази публикация

Файлове Размер Формат Изглед
222_split_4_2011.swf 673.2Kb application/x-shockwave-flash Изглед/Отваряне

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на пълна информация на публикация

Търсене в DLib


Разширено търсене

Преглед

Моят акаунт

Стопанска академия "Димитър А. Ценов" - Свищов