УПРАВЛЕНИЕ НА ВЗАИМООТНОШЕНИЯТА С КЛЮЧОВИ КЛИЕНТИ

DLib Repository

УПРАВЛЕНИЕ НА ВЗАИМООТНОШЕНИЯТА С КЛЮЧОВИ КЛИЕНТИ

Show full item record

Title: УПРАВЛЕНИЕ НА ВЗАИМООТНОШЕНИЯТА С КЛЮЧОВИ КЛИЕНТИ
Author: Недева, Радостина Тинкова
Abstract: В условията на световна икономическа криза и все по-нарастващата конкурентна борба критичен момент за всяко предприятие се явява „спечелването” и задържането на клиенти. Управлението на взаимоотношенията с ключови клиенти се възприема като процес на привличане, задържане и изграждане на стабилни и лоялни връзки с предварително селектирани клиенти, с цел създаване на взаимни изгоди както за предприятието, така и за клиента. В статията има обобщени предимства от използването на стратегията за управление на взаимоотношенията с ключови клиенти.
URI: http://hdl.handle.net/10610/2644
Date: 2011


Files in this item

Files Size Format View
255_split_4_2011.swf 535.0Kb application/x-shockwave-flash View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DLib


Advanced Search

Browse

My Account

Стопанска академия "Димитър А. Ценов" - Свищов