УПРАВЛЕНИЕ НА ВЗАИМООТНОШЕНИЯТА С КЛЮЧОВИ КЛИЕНТИ

DSpace/Manakin хранилище

УПРАВЛЕНИЕ НА ВЗАИМООТНОШЕНИЯТА С КЛЮЧОВИ КЛИЕНТИ

Показване на пълна информация на публикация

Заглавие: УПРАВЛЕНИЕ НА ВЗАИМООТНОШЕНИЯТА С КЛЮЧОВИ КЛИЕНТИ
Автор: Недева, Радостина Тинкова
Резюме: В условията на световна икономическа криза и все по-нарастващата конкурентна борба критичен момент за всяко предприятие се явява „спечелването” и задържането на клиенти. Управлението на взаимоотношенията с ключови клиенти се възприема като процес на привличане, задържане и изграждане на стабилни и лоялни връзки с предварително селектирани клиенти, с цел създаване на взаимни изгоди както за предприятието, така и за клиента. В статията има обобщени предимства от използването на стратегията за управление на взаимоотношенията с ключови клиенти.
URI: http://hdl.handle.net/10610/2644
Дата: 2011


Файлове в тази публикация

Файлове Размер Формат Изглед
255_split_4_2011.swf 535.0Kb application/x-shockwave-flash Изглед/Отваряне

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на пълна информация на публикация

Търсене в DLib


Разширено търсене

Преглед

Моят акаунт

Стопанска академия "Димитър А. Ценов" - Свищов