МЯСТО НА ИНТЕГРИРАНИТЕ МАРКЕТИНГОВИ КОМУНИКАЦИИ В СЪВРЕМЕННИЯ МЕНИДЖМЪНТ

DSpace/Manakin хранилище

МЯСТО НА ИНТЕГРИРАНИТЕ МАРКЕТИНГОВИ КОМУНИКАЦИИ В СЪВРЕМЕННИЯ МЕНИДЖМЪНТ

Показване на пълна информация на публикация

Заглавие: МЯСТО НА ИНТЕГРИРАНИТЕ МАРКЕТИНГОВИ КОМУНИКАЦИИ В СЪВРЕМЕННИЯ МЕНИДЖМЪНТ
Автор: Василева, Стелиана
Резюме: Интегрираните маркетингови комуникации (ИМК) са доказали безспорната си ефективност първо в САЩ, по-късно в Европа, а вече и в България. Те са шанс за провеждане на нискобюджетни кампании, тъй като оказват значително влияние дори и при скромни маркетингови бюджети. Това е и основната причина ИМК да са еднакво актуални както в развити пазарни икономики, така и в условията на стопански срив и стагнация. Водещи специалисти по маркетинг ги определят като „лицето на бизнеса в бъдеще време“. Целта на разработката е да очертае мястото на ИМК в съвременния мениджмънт, като се решат следните задачи: - да се проследи появата и развитието на концепцията ИМК; - да се представят и обобщят съществуващите дефиниции за понятието «интегрирани маркетингови коммуникации» и да се изведе авторово определение на понятието ИМК; - да се характеризират етапите при разработване на програма за ИМК.
URI: http://hdl.handle.net/10610/2652
Дата: 2014


Файлове в тази публикация

Файлове Размер Формат Изглед
380_split_7_2014.swf 770.7Kb application/x-shockwave-flash Изглед/Отваряне

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на пълна информация на публикация

Търсене в DLib


Разширено търсене

Преглед

Моят акаунт

Стопанска академия "Димитър А. Ценов" - Свищов