ИЗСЛЕДВАНЕ НА ПРОДАЖБИТЕ В ПОДСЕКТОР ПРОИЗВОДСТВО НА ПИВО – ТЕОРЕТИЧНИ И ПРИЛОЖНИ АСПЕКТИ

DSpace/Manakin хранилище

ИЗСЛЕДВАНЕ НА ПРОДАЖБИТЕ В ПОДСЕКТОР ПРОИЗВОДСТВО НА ПИВО – ТЕОРЕТИЧНИ И ПРИЛОЖНИ АСПЕКТИ

Показване на пълна информация на публикация

Заглавие: ИЗСЛЕДВАНЕ НА ПРОДАЖБИТЕ В ПОДСЕКТОР ПРОИЗВОДСТВО НА ПИВО – ТЕОРЕТИЧНИ И ПРИЛОЖНИ АСПЕКТИ
Автор: Недева, Радостина
Резюме: Настоящата студия се фокусира върху съвременните тенденции в развитието на продажбите на пиво. Изследването е представено в две части. В първата част се дефинира понятието „продажби” в неговите различни аспекти. Във втората част е очертана спецификата на продажбите в подсектор „Производство на пиво” у нас – обем продажби, консумация на пиво, използвани амбалажни опаковки, съотношение на топъл и студен пазар и марки пиво. В заключение са изведени особеностите и тенденциите на пазара на пиво в България.
URI: http://hdl.handle.net/10610/2677
Дата: 2012


Файлове в тази публикация

Файлове Размер Формат Изглед
407_split_5_2012.swf 479.0Kb application/x-shockwave-flash Изглед/Отваряне

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на пълна информация на публикация

Търсене в DLib


Разширено търсене

Преглед

Моят акаунт

Стопанска академия "Димитър А. Ценов" - Свищов