Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorГеоргиев, Румен
dc.date.accessioned2016-11-12T09:02:37Z
dc.date.available2016-11-12T09:02:37Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.isbn978-954-23-1185-0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/2965
dc.description.abstractИкономическата наука се основава на система от взаимосвързани конкретни наративи, които обикновено описват повтарящи се, типични явления. Тази система е базирана на методологичната концепция, че хипотезата предхожда моделирането просто защото моделите са резултат от наратива. За да създават ефективен наратив икономистите разчитат на използването на метафори. Добрият икономист трябва да може да използва различни метафори в общуването си с различни аудитории по такъв начин, че тези метафори да са ясно разбираеми и излаганата теза да бъде пределно ясна.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries1;10
dc.subjectметодологияbg_BG
dc.subjectметафораbg_BG
dc.subjectпространство за общуванеbg_BG
dc.titleИКОНОМИЧЕСКАТА НАУКА КАТО ПРОСТРАНСТВО / КИБЕРПРОСТРАНСТВО ЗА ОБЩУВАНЕbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация