ОПТИМАЛНО ПЕРСОНАЛИЗИРАНЕ НА ДИРЕКТНИ МАРКЕТИНГОВИ ИНТЕРВЕНЦИИ ЧРЕЗ ИНКРЕМЕНТАЛНО МОДЕЛИРАНЕ

DLib Repository

ОПТИМАЛНО ПЕРСОНАЛИЗИРАНЕ НА ДИРЕКТНИ МАРКЕТИНГОВИ ИНТЕРВЕНЦИИ ЧРЕЗ ИНКРЕМЕНТАЛНО МОДЕЛИРАНЕ

Show full item record

Title: ОПТИМАЛНО ПЕРСОНАЛИЗИРАНЕ НА ДИРЕКТНИ МАРКЕТИНГОВИ ИНТЕРВЕНЦИИ ЧРЕЗ ИНКРЕМЕНТАЛНО МОДЕЛИРАНЕ
Author: Кръстевич, Тодор; Смокова, Маруся
Abstract: В доклада се демонстрират възможностите на иновативна методология за предсказване на индивидуалните реакции на клиенти при алтернативни маркетингови въздействия, наричана инкрементално моделиране. Методологията позволява измерването на „нетния” ефект върху поведението на отделния потребител в резултат на персонифицираното маркетингово въздействие. Тази техника е сравнително нова и слабо позната в областта на аналитичното извличане на знания от данни. Основните й сфери на приложение са свързани не толкова с предсказването на бъдещото поведение на клиента, колкото с оценяване (измерване) на действителния ефект в поведението му, дължащ се на конкретно маркетингово въздействие.
URI: http://hdl.handle.net/10610/2994
Date: 2016


Files in this item

Files Size Format View
n7_57_tom3_tom_III_.pdf 386.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DLib


Advanced Search

Browse

My Account

Стопанска академия "Димитър А. Ценов" - Свищов