ОБЛАЧНИ CRM – ПРЕДИМСТВА И РИСКОВЕ ПРИ ВНЕДРЯВАНЕТО ИМ

DSpace/Manakin хранилище

ОБЛАЧНИ CRM – ПРЕДИМСТВА И РИСКОВЕ ПРИ ВНЕДРЯВАНЕТО ИМ

Показване на пълна информация на публикация

Заглавие: ОБЛАЧНИ CRM – ПРЕДИМСТВА И РИСКОВЕ ПРИ ВНЕДРЯВАНЕТО ИМ
Автор: Краева, Виолета
Резюме: Традиционно всички CRM системи се намират в предприятието (on-premises), т. е. те са инсталирани и функционират на сървъри в рамките на организацията като вътрешни приложения (in-house applications). Съвременните CRM системи са уеб базирани, което означава, че всички техни приложения и данни са във владение на доставчика на облачните услуги. Облачните CRM (cloud CRM) системи са разположени в облака на сървър в център за данни (datacenter) и се използват от крайния потребител чрез интернет браузър. Администраторът на облачната CRM предварително дефинира нивата за достъп на служителите в организацията, като той може да се осъществи едновременно от всеки компютър или мобилно устройство, което има връзка с Интернет.
URI: http://hdl.handle.net/10610/3001
Дата: 2016


Файлове в тази публикация

Файлове Размер Формат Изглед
n13_115_tom3_tom_III_.pdf 225.7Kb PDF Изглед/Отваряне

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на пълна информация на публикация

Търсене в DLib


Разширено търсене

Преглед

Моят акаунт

Стопанска академия "Димитър А. Ценов" - Свищов