• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • View Item
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

СЪВМЕСТНО СЪЗДАВАНЕ НА СТОЙНОСТ НА ТЪРГОВСКАТА МАРКА ЧРЕЗ ПЛАТФОРМЕНИТЕ КОМПАНИИ

Thumbnail
View/Open
f839080c45154609f222f566ccb636e7921f3abdb4981d4ad30a95096f6899c6.pdf (761.8Kb)
Date
2017
Author
Димитрова, Боряна
Metadata
Show full item record
Abstract
Фирмите днес се фокусират върху изграждането на дългосрочни връзки с клиентите и търсят начини, активно да ги ангажират в маркетинговия процес. Платформени компании като Амазон, Еърбнб и Юбер заемат водеща роля в тази посока, като осигуряват цифрова платформа, която позволява на множество заинтересовани страни да се ангажират и допринесат за създаването на стойност на търговската марка. Независимо от това, досега в научните изследвания все още не е разгледан въпросът как платформените компании могат ефективно и ефикасно да експлоатират мрежата, която изграждат на глобалния пазар, за да стимулират съвместното създаване и увеличане на стойността на търговската марка. Настоящата статия интегрира „диаманта на конкурентните предимства“ на Портър с подхода на динамичните способности и предлага концептуална рамка, която позволява да разберем по-добре, как платформените предприятия използват своите възможности, за да експлоатират „диаманта“ и да изграждат „екосистема от партньори“, докато насърчават иновациите и насърчават съвместното създаване на търговската марка.
URI
http://hdl.handle.net/10610/3354
Collections
  • Списание "Бизнес управление"

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback