Значение на произхода на продуктите в процеса на вземане на решения за покупка (Емпирична концепция за пазарна типология на база конюнктивен анализ).

DLib Repository

Значение на произхода на продуктите в процеса на вземане на решения за покупка (Емпирична концепция за пазарна типология на база конюнктивен анализ).

Show full item record

Title: Значение на произхода на продуктите в процеса на вземане на решения за покупка (Емпирична концепция за пазарна типология на база конюнктивен анализ).
Author: Кръстевич, Тодор
URI: http://hdl.handle.net/10610/371
Date: 1998


Files in this item

Files Size Format View
BU1998-3-4-T._Krastevich.swf 1.125Mb application/x-shockwave-flash View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DLib


Advanced Search

Browse

My Account

Стопанска академия "Димитър А. Ценов" - Свищов