Значение на произхода на продуктите в процеса на вземане на решения за покупка (Емпирична концепция за пазарна типология на база конюнктивен анализ).

DSpace/Manakin хранилище

Значение на произхода на продуктите в процеса на вземане на решения за покупка (Емпирична концепция за пазарна типология на база конюнктивен анализ).

Показване на пълна информация на публикация

Заглавие: Значение на произхода на продуктите в процеса на вземане на решения за покупка (Емпирична концепция за пазарна типология на база конюнктивен анализ).
Автор: Кръстевич, Тодор
URI: http://hdl.handle.net/10610/371
Дата: 1998


Файлове в тази публикация

Файлове Размер Формат Изглед
BU1998-3-4-T._Krastevich.swf 1.125Mb application/x-shockwave-flash Изглед/Отваряне

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на пълна информация на публикация

Търсене в DLib


Разширено търсене

Преглед

Моят акаунт

Стопанска академия "Димитър А. Ценов" - Свищов