Show simple item record

dc.contributor.authorРешеткова, Атанаска
dc.date.accessioned2018-07-06T23:24:53Z
dc.date.accessioned2018-07-06T23:24:53Z
dc.date.available2018-07-06T23:24:53Z
dc.date.available2018-07-06T23:24:53Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.issn0861-6604
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/3895
dc.description.abstractВ статията са представени резултатите от каузално изследване, целящо да провери влиянието на бранда върху степента на удовлетвореност на потребителите от продукт в сферата на бързооборотните стоки. Проведен е лабораторен експеримент, в който един и същ продукт е предоставен на две независими групи потребители с и без информация за неговата търговска марка. За анализа на набраните данни за степента на удовлетвореност е използван методът на линейно структурното моделиране, като по-специално внимание е обърнато на резултатите от анализа „важност-резултативност“. Установено е, че наличието на информация за бранда действително повлиява степента на удовлетвореност на потребителите от продукта.bg_BG
dc.publisherTsenov Publishing HouseEN_en
dc.relation.ispartofseries2;3
dc.subjectпотребителска удовлетвореностbg_BG
dc.subjectбрандbg_BG
dc.titleВЛИЯНИЕ НА БРАНДА ВЪРХУ УДОВЛЕТВОРЕНОСТТА ОТ ПРОДУКТАbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record