Финансови и икономически аспекти на развитието на сектор „Търговия; ремонт на автомобили и мотоциклети” в България
Abstract
Настоящата работа анализира развитието на ключовите финансови измерители в сектор „Търговия; ремонт на автомобили и мотоциклети” в България. Изследването се позовава на данни за периода 2009–2019 г., извлечени от официалния източник – НСИ. Анализът на един от ключовите икономически сектори в България: „Търговия; ремонт на автомобили и мотоциклети” и по-конкретно измерителите, проследявани от финансово-икономическа гледна точка, води до заключението, че той е силно зависим от всичко случващо се в страната в икономически и социален аспект. В структурен аспект изследването включва две точки, обхващащи характеристиките и тенденциите в сектор „Търговия; ремонт на автомобили и мотоциклети“ в България за периода 2009–2019 г. Като резултати от изследването е извеждането на положителните и отрицателните фактори, оказващи своето влияние върху сектора.