Управлението на отношенията с клиентите (CRM) – бизнес стратегия за оптимизиране на доходите, печалбите и удовлетвореността на клиентите.

DLib Repository

Управлението на отношенията с клиентите (CRM) – бизнес стратегия за оптимизиране на доходите, печалбите и удовлетвореността на клиентите.

Show full item record

Title: Управлението на отношенията с клиентите (CRM) – бизнес стратегия за оптимизиране на доходите, печалбите и удовлетвореността на клиентите.
Author: Върбанов, Румен
URI: http://hdl.handle.net/10610/522
Date: 2003


Files in this item

Files Size Format View
BU2003-1-3-R._Varbanov.swf 760.4Kb application/x-shockwave-flash View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Search DLib


Advanced Search

Browse

My Account

Стопанска академия "Димитър А. Ценов" - Свищов