Управлението на отношенията с клиентите (CRM) – бизнес стратегия за оптимизиране на доходите, печалбите и удовлетвореността на клиентите.

DSpace/Manakin хранилище

Управлението на отношенията с клиентите (CRM) – бизнес стратегия за оптимизиране на доходите, печалбите и удовлетвореността на клиентите.

Показване на пълна информация на публикация

Заглавие: Управлението на отношенията с клиентите (CRM) – бизнес стратегия за оптимизиране на доходите, печалбите и удовлетвореността на клиентите.
Автор: Върбанов, Румен
URI: http://hdl.handle.net/10610/522
Дата: 2003


Файлове в тази публикация

Файлове Размер Формат Изглед
BU2003-1-3-R._Varbanov.swf 760.4Kb application/x-shockwave-flash Изглед/Отваряне

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на пълна информация на публикация

Търсене в DLib


Разширено търсене

Преглед

Моят акаунт

Стопанска академия "Димитър А. Ценов" - Свищов