Подреждане по Дата на издаване
Показване на публикации 101-120 от 4255
-
Обща теория на социалната комуникация (относно възможността за обосноваването й – структурнофункционален аспект).
(АИ „Ценов”, Свищов, 1995) -
Статистически анализ на динамиката на разпределението на остатъците по кредитите според размера им.
(АИ „Ценов”, Свищов, 1995) -
Критичен анализ на основните тенденции в развитието на общинската власт в България.
(АИ „Ценов”, Свищов, 1995) -
Пазарен модел за оценяване на предприятието в условията несъвършена конкуренция.
(АИ „Ценов”, Свищов, 1995) -
Проблеми на инструменталната инфраструктура в машиностроителните предприятия.
(АИ „Ценов”, Свищов, 1995) -
Социално-икономическа ефективност на природозащитната дейност.
(АИ „Ценов”, Свищов, 1995) -
Екологизация, еколого-икономически експертизи. Проблеми на управлението им.
(АИ "Ценов", Свищов, 1995) -
Организационно изграждане на иновационните структури – проблеми и перспективи.
(АИ "Ценов", Свищов, 1995) -
Един възможен подход при подбора на персонал в бизнес организациите.
(АИ "Ценов", Свищов, 1995) -
Анализ на организационно-управленската дейност.
(АИ "Ценов", Свищов, 1995) -
Инвестиционната политика на транснационалните корпорации.
(АИ "Ценов", Свищов, 1995) -
Анализ на движението на паричните средства.
(АИ "Ценов", Свищов, 1995) -
Фирмен морал и мениджмънт.
(АИ "Ценов", Свищов, 1995) -
Основни аспекти на фирменото управление на портфейли от ценни книжа.
(АИ "Ценов", Свищов, 1995) -
Несъответствия между теорията и практиката на туристическия маркетинг.
(АИ "Ценов", Свищов, 1995) -
Рентабилността като показател в аналитичните проучвания.
(АИ "Ценов", Свищов, 1995) -
Подготовка на алтернативи в процеса на вземане на решения.
(АИ "Ценов", Свищов, 1995) -
Вътрешнофирменият контрол срещу фирмите фантоми.
(АИ "Ценов", Свищов, 1995) -
Финансовият анализ при бизнесоценяването.
(АИ "Ценов", Свищов, 1995) -
Статистическата информация в мениджмънта.
(АИ "Ценов", Свищов, 1995)