Подреждане по Дата на издаване
Показване на публикации 481-500 от 4255
-
Оптимизиране на размерите на каналите на дистрибуция.
(АИ "Ценов", Свищов, 2000) -
Структурен обхват на политическия маркетинг.
(АИ "Ценов", Свищов, 2000) -
Организационно проектиране.
(АИ "Ценов", Свищов, 2000) -
Възможности за балансиране на общинските бюджети в условията на финансови ограничения.
(АИ "Ценов", Свищов, 2000) -
Особености и проблеми в заетостта на работната сила в България при прехода към пазарна икономика.
(АИ "Ценов", Свищов, 2000) -
Застраховане на инвестиционната дейност (Инвестиционни решения на формиращите се пазари).
(АИ "Ценов", Свищов, 2000) -
Структурни промени в данъчната система в условията на преход към пазарна икономика.
(АИ "Ценов", Свищов, 2000) -
Фирмените взаимоотношения в дигиталната икономика.
(АИ "Ценов", Свищов, 2000) -
Валутен риск при международния финансов мениджмънт.
(АИ "Ценов", Свищов, 2000) -
За ново разбиране на технологичните иновации.
(АИ "Ценов", Свищов, 2000) -
Структуриране на проблеми.
(АИ "Ценов", Свищов, 2000) -
Европейска интеграция, валутен борд и социално осигуряване.
(АИ "Ценов", Свищов, 2001) -
Изграждането на ефективен трудов пазар – съществено условие за интегрирането на България в Европейския съюз.
(АИ "Ценов", Свищов, 2001) -
Ценови модели в българската и европейската практика.
(АИ "Ценов", Свищов, 2001) -
Модели на алтернативен туризъм в Европа и възможности за прилагането им в България.
(АИ "Ценов", Свищов, 2001) -
Проблеми на анализа в процеса на евроинтеграция (концептуални подходи).
(АИ "Ценов", Свищов, 2001) -
Въвеждане на европейските практики за фирмени инвестиции в човешкия капитал.
(АИ "Ценов", Свищов, 2001) -
Стратегиране създаването и развитието и на междудържавни (транснационални) европейски региони.
(АИ "Ценов", Свищов, 2001)