Подреждане по Дата на издаване
Показване на публикации 641-660 от 4255
-
Неконтролираните слухове.
(АИ "Ценов", Свищов, 2002) -
Особености на туристическата реклама и мястото й в комуникационната политика на туристическата организация.
(АИ "Ценов", Свищов, 2002) -
Проблеми при международната дейност на българските фирми (резултати от емпирично изследване).
(АИ "Ценов", Свищов, 2002) -
Относно финансовата концепция за оценка на състоянието на застрахователното дружество.
(АИ "Ценов", Свищов, 2002) -
Абдикацията на българската държава от проблемите на националното стопанство.
(АИ "Ценов", Свищов, 2002) -
Екстерналии и ограничителни моменти на производството на знания.
(АИ "Ценов", Свищов, 2002) -
Аспекти на управлението на културния живот в общините.
(АИ "Ценов", Свищов, 2002) -
Счетоводно отчитане на търговската репутация.
(АИ "Ценов", Свищов, 2002) -
Корупционна ситуация и корупционно поведение.
(АИ "Ценов", Свищов, 2002) -
Конструктивност на конфликта.
(АИ "Ценов", Свищов, 2002) -
Деаграризацията и създаването на условия за комплексно развитие на селските райони в Сърбия.
(АИ "Ценов", Свищов, 2002) -
Параметри на оптимизирането на капиталовата структура в българските фирми.
(АИ "Ценов", Свищов, 2002) -
Маркетингов подход при снабдяването на армията с хранителни продукти.
(АИ "Ценов", Свищов, 2002) -
Отчитане на портфейлите от ценни книжа в инвестиционните дружества.
(АИ "Ценов", Свищов, 2002) -
„Новият протекционизъм” в съвременната световна търговия.
(АИ "Ценов", Свищов, 2002) -
Управление на информационната инфраструктура.
(АИ "Ценов", Свищов, 2002) -
Реалният живот не се подчинява на митове (или развенчаните митове от българския преход).
(АИ "Ценов", Свищов, 2002) -
Теорията на икономическия растеж от Адам Смит до Пол Роумър.
(АИ "Ценов", Свищов, 2002) -
Опит за обективно дефиниране на средния социален слой.
(АИ "Ценов", Свищов, 2002)