Browsing by Title
Now showing items 1063-1082 of 4255
-
Влиянието на еврото върху световната икономика.
(АИ "Ценов", Свищов, 2007) -
ВЛИЯНИЕТО НА КУЛТУРНАТА ХЕТЕРОГЕННОСТ ВЪРХУ ЕВРОПЕЙСКИЯ ИНТЕГРАЦИОНЕН ПРОЦЕС
(АИ "Ценов", 2014)След шейсет години на интеграция идеята за Обединена Европа е поставена на изпитание. Целта на статията е да постави на дис- кусия достижимата степен на интеграция между страните членки. През призмата на трите школи за ... -
Влиянието на престъпността върху фирменото развитие.
(АИ "Ценов", Свищов, 1999) -
ВЛИЯНИЕТО НА ТЪРГОВСКАТА МАРКА ЗА ПОСТИГАНЕ НА КОНКУРЕНТНО ПРЕДИМСТВО – АНАЛИТИЧНО ПРОУЧВАНЕ НА КОМПАНИЯТА ЗА МОБИЛНИ КЛЕТЪЧНИ ТЕЛЕФОНИ „ЗАИН ИРАК“ В АЛ – ДИВАНИЯ, ИРАК
(Tsenov Publishing House, 2017)Настоящото проучване има за цел да открие каква е ролята на търговската марка в процеса на постигане на конкурентното предимство от стратегическата перспектива през идентифициране на важната роля на маркетинговата дейност ... -
ВНЕДРЯВАНЕ НА БИЗНЕС ИНТЕЛИГЕНТНА СИСТЕМА ЗА МОНИТОРИНГ И КОНТРОЛ ВЪВ ВИСШЕ УЧИЛИЩЕ
(АИ "Ценов"АИ "Ценов", 2016)Идеята на настоящото изследване е инспирирана от оживената полемика за качеството на висшето образование и незадоволителното място, което българските висши училища заемат в световните и европейските класации. Налице е обаче ... -
Внедряване на франчайзинга (Икономически и организационни аспекти).
(АИ "Ценов", Свищов, 2005) -
ВОДИ ЛИ ВЪВЕЖДАНЕТО НА ЕВРОТО ДО ВИСОКА ИНФЛАЦИЯ? МИТ ИЛИ ФАКТ?
(Tsenov Publishing House, 2019)Замяната на местната валута с еврото води до редица дискусии, коментари, спорове, най-честите от които са свързани с въпросите относно нарастващите общи нива на цените на стоките и услугите. Обект на изследването са ... -
ВОЕННИЯТ ПОТЕНЦИАЛ И СТРАТЕГИЯ НА РУСИЯ ПРЕЗ ОЧИТЕ НА БЪЛГАРСКИТЕ ВОЕННИ (1914 Г.)
(АИ "Ценов", 2016)След избухването на Първата световна война българското военно и политическо ръководство започва внимателно да следи мобилизационните възможности и първите месеци от участието на Русия във войната. Това става чрез военното ... -
ВОЛАТИЛНОСТ НА СЪОТНОШЕНИЯТА МЕЖДУ МАКРОИКОНОМИЧЕСКИТЕ ПОКАЗАТЕЛИ НА СИСТЕМАТА НА НАЦИОНАЛНИТЕ СМЕТКИ (2000–2011 г.)
(АИ "Ценов", 2013)Научната теза на изследването е, че като основни макроикономически индикатори следва да се използват не само макропоказателите, но и съотношенията между тях, защото като относителни величини те имат по-богато съдържание и ... -
Времена
(АИ "Ценов", 2019-12) -
Връзка между еластичността на търсенето на продукцията на фирмата и нейните приходи.
(АИ "Ценов", Свищов, 1992) -
ВРЪЗКА НА СТРАТЕГИЧЕСКИТЕ ИНФОРМАЦИОННИ СИСТЕМИ С МЕНИДЖЪРСКАТА ДЕЙНОСТ
(АИ "Ценов", 2008) -
Връзката между двойната функция на изпълнителния директор и ефективността на банката: примери от банковия сектор в Африка
(Tsenov Publishing House, 2022)В статията се изследва връзката между двойствената функция на главния изпълнителен директор (като човек, изпълняващ ролята както на главен изпълнителен директор, така и на председател на борда на директорите ѝ) и ефективността ... -
ВРЪЗКАТА МЕЖДУ ЕТАПИТЕ НА СЪЗДАВАНЕ НА БИЗНЕС СТРАТЕГИЯ И СИСТЕМАТА ОТ ЦЕЛИ В ОРГАНИЗАЦИЯТА
(АИ "Ценов", 2015)Целта на статията е да изследва процеса по създаване на бизнес стратегия в настоящия етап от развитие на пазарните взаимоотношения. Основната област на изследването е развитието на сравнителни конкурентни предимства чрез ... -
ВРЪЗКАТА МЕЖДУ РЪКОВОДИТЕЛ И ПОДЧИНЕН – ОСНОВНИ ПРЕДПОЛОЖЕНИЯ
(АИ "Ценов", 2008)Материалът разглежда аналогично пренасяне на основните предположения от интеракционния модел към връзката: ръководител-подчинен. Изяснена е симбиотичната връзка между тях, систематичното блокиране на взаимната потребност ... -
Връзката риск-обем на търговия на българския фондов пазар.
(АИ "Ценов", Свищов, 2006) -
ВРЪЗКАТА РИСК-ОБЕМ НА ТЪРГОВИЯ НА НАЙ- ЛИКВИДНИТЕ БЪЛГАРСКИ АКЦИИ
(АИ "Ценов", 2006) -
Връзката „стратегия-структура” и мястото на иновациите в нея.
(АИ "Ценов", Свищов, 1996) -
Връзките с обществеността и академичните символи и ритуали
(АИ "Ценов", 2005)