Browsing by Title
Now showing items 1458-1477 of 4255
-
Екологическият мениджмънт – проблеми и решения.
(АИ "Ценов", Свищов, 1993) -
ЕКОЛОГИЧНОТО ЗАСТРАХОВАНЕ – ЕЛЕМЕНТ ОТ УПРАВЛЕНИЕТО НА РИСКА В ПРЕДПРИЯТИЯТА С ОПАСНО ПРОИЗВОДСТВО
(АИ "Ценов", 2016)В изследването се поставя проблематиката, свързана с управление‐ то и регулирането на екологичния риск и екологичното поведение с рисково опасни производства. Основен акцент в изследването е екологичното застра‐ ховане ... -
Еколого-икономическият мониторинг като елемент на екологическия мениджмънт.
(АИ "Ценов", Свищов, 1996) -
ЕКСПЕРТНА ОЦЕНКА НА ЕКОЛОГИЧНИЯ РИСК С ТЕХНОГЕНЕН ХАРАКТЕР – ЕЛЕМЕНТ ОТ ЕКОЛОГИЧНОТО ЗАСТРАХОВАНЕ НА ИНДУСТРИАЛНИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ
(Tsenov Publishing House, 2017)В статията се разглежда проблематиката, свързана със застраховането на риска „замърсяване на околната среда” в стопанските субекти. Представя се структурата на околната среда при функциониране на предприятията с опасно ... -
Експертните системи в помощ на ръководителя.
(АИ "Ценов", Свищов, 1993) -
Експортният песимизъм срещу експортният оптимизъм.
(АИ "Ценов", Свищов, 2000) -
Екстерналии и ограничителни моменти на производството на знания.
(АИ "Ценов", Свищов, 2002) -
Електронен банкинг – същност и видове.
(АИ "Ценов", Свищов, 1996) -
ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН – ОСОБЕНОСТИ В СЧЕТОВОДНИТЕ И ДАНЪЧНИТЕ АСПЕКТИ НА ДЕЙНОСТТА
(АИ "Ценов", 2016)В статията е направен опит, на база същностната характеристика и правната рамка на електронния магазин, да се изведат счетоводните и данъчни аспекти на неговата дейност. За целта са разгледани особеностите в счетоводното ... -
ЕЛЕКТРОННА ТЪРГОВИЯ С КНИГИ
(АИ "Ценов", 2012) -
ЕЛЕКТРОННАТА ДОСТЪПНОСТ - ПРЕДПОСТАВКА ЗА ХОРАТА В НЕРАВНОСТОЙНО ПОЛОЖЕНИЕ ДА СЕ ВЪЗПОЛЗВАТ ОТ ПРЕДИМСТВАТА НА ИНФОРМАЦИОННОТО ОБЩЕСТВО
(АИ "Ценов", 2016)В настоящия доклад се поставя въпросът за електронното включване на хората и групите в неравностойно положение, възрастните и трудно мобилните хора, което им дава възможност да се възползват от предимствата на информационното ... -
ЕЛЕКТРОННАТА ИДЕНТИФИКАЦИЯ В ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ И БЪЛГАРИЯ – ТЕКУЩО СЪСТОЯНИЕ, ТЕХНОЛОГИЧНИ ОСОБЕНОСТИ И ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА РАЗВИТИЕ
(Tsenov Publishing House, 2019)Електронната идентификация е способ за удостоверяване на самоличността на лицата, използващи електронни услуги. Ето защо, успешното прилагане на електронното управление е немислимо без използването на единен метод за ... -
ЕЛЕКТРОННАТА ИДЕНТИФИКАЦИЯ В ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ И БЪЛГАРИЯ – ТЕКУЩО СЪСТОЯНИЕ, ТЕХНОЛОГИЧНИ ОСОБЕНОСТИ И ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА РАЗВИТИЕ
(Tsenov Publishing House, 2019)Електронната идентификация е способ за удостоверяване на самоличността на лицата, използващи електронни услуги. Ето защо, успешното прилагане на електронното управление е немислимо без използването на единен метод за ... -
ЕЛЕКТРОННАТА ТЪРГОВИЯ - НЕИЗМЕННА ЧАСТ ОТ ПРОДАЖБАТА НА ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ ПРОДУКТИ
(АИ "Ценов", 2012)С развитието на техниката и съвременните технологии сме свидетели на появата и ускореното развитие на нов вид търговия на застрахователния пазар. Електронната търговия и нейното разпространение променя значително съвременните ... -
ЕЛЕКТРОННАТА ТЪРГОВИЯ В ЗАСТРАХОВАНЕТО – ФАКТОР ЗА ПОВИШАВАНЕ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТТА НА ЗАСТРАХОВАТЕЛНИТЕ ДРУЖЕСТВА
(АИ "Ценов", 2014)В настоящото изследване са представени резултатите от проведено през 2013 год. емпирично проучване на електронната търговия в застраховането. Застъпена е тезата, че успешното прилагане на електронните продажби от ... -
ЕЛЕКТРОННАТА ФОРМА НА ДИСТАНЦИОННОТО ОБУЧЕНИЕ – МОДЕРEН ПОДХОД ЗА УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ НА ПРОФЕСИОНАЛНАТА КВАЛИФИКАЦИЯ
(АИ "Ценов", 2014)Ускореното развитие на съвременните икономики и динамичната промяна на пазара на труда налагат непрекъсната актуализация на квалификацията на кадрите. Това извежда на преден план продължаващото професионално обучение като ... -
Електронни пари и мрежови ефекти.
(АИ "Ценов", Свищов, 2006) -
Електронните пари в системата на управлението на разплащанията.
(АИ "Ценов", Свищов, 1999) -
ЕЛЕКТРОННИТЕ СИСТЕМИ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ВЗАИМООТНОШЕНИЯТА С КЛИЕНТИТЕ – СЪСТОЯНИЕ И ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА ФИНАНСОВИЯ СЕКТОР В БЪЛГАРИЯ
(АИ "Ценов", 2012)Управлението на взаимоотношенията с клиентите във финансовите предприятия е от стратегическо значение за техния успех. През последните години секторът осъзнава важността на Интернет като единна платформа за осъществяване ...