• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Подреждане по Автор 
  •   Начало
  • Подреждане по Автор
  •   Начало
  • Подреждане по Автор
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Подреждане по Автор "Jassmy, Basim Abbas Kraidy"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Сортиране по:

Подреждане:

Резултати:

Показване на публикации 1-1 от 1

  • Заглавие
  • Дата на издаване
  • Дата на депозиране
  • Нарастващо
  • Намаляващо
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • THE IMPACT OF THE BRAND IN ACHIEVING COMPETITIVE ADVANTAGE:-AN ANALYTIC STUDY ON ZAIN IRAQ'S MOBILE CELL-PHONE COMPANY IN AL-DIWANIYAH GOVERNORATE IN IRAQ 

      Bhaya, Zaki Muhammad Abbas; Jassmy, Basim Abbas Kraidy (Tsenov Publishing House, 2017)
      This research aims to find out the role of the Brand in the process of achieving the competitive advantage from strategic perspective through identifying the important role that the marketing activity has in the work of ...

      Контакти | Обратна връзка
       

       

      Разлистване

      В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

      Моята регистрация

      ВходРегистриране

      Контакти | Обратна връзка