• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Подреждане по Тема 
  •   Начало
  • Подреждане по Тема
  •   Начало
  • Подреждане по Тема
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Подреждане по Тема "Web 2.0"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Сортиране по:

Подреждане:

Резултати:

Показване на публикации 1-11 от 11

  • Заглавие
  • Дата на издаване
  • Дата на депозиране
  • Нарастващо
  • Намаляващо
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • AN APPROACH TO USING ENTERPRISE 2.0 BY COMPANIES 

      Varbanov, Rumen (АИ "Ценов", 2013)
      In this article, the author has shared his views on how Enterprise 2.0 is used for solving 4 groups of problems in the company: Marketing in Web 2.0 and working with customers of the company; The relationships with business ...
    • NEW GENERATION SYSTEMS FOR ELECTRONI C BUSI NESS AND ELECTRONI C PAYMENTS 

      Varbanov, Rumen; Shishmanov, Krasimir (АИ "Ценов", 2014)
      The concept of new generation electronic business (e-Business 2.0, Social Business) refers to companies which integrate social technologies and instruments in all business processes, i.e. internal as well as external ( ...
    • SOCIAL BUSINESS: USING WEB 2.0 AND SOCIAL NETWORKS IN THE BUSINESS OF COMPANIES 

      VARBANOV, Rumen (АИ "Ценов", 2014)
      Over the recent years Web 2.0 has been at the forefront of high-tech tools and technologies that companies are seeking to use in their business processes. Web 2.0 has emerged as a new wave of business innovation that gives ...
    • ВЪЗМОЖНОСТИ И ИЗПОЛЗВАНЕ НА СИСТЕМИТЕ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА СЪДЪРЖАНИЕТО В СЪВРЕМЕННИТЕ БИЗНЕС ОРГАНИЗАЦИИ 

      Попов, Веселин; Ташкова, Мария; Лалев, Ангелин; Popov, Veselin; Tashkova, Marya; Lalev, Angelin (АИ "Ценов", 2013)
      Основната цел на студията е изследване текущото състояние на системите за управление на корпоративното съдържание (Enterprise Content Management - ECM) и тяхното популяризиране и внедряване в българските бизнес орга- низации. ...
    • ИЗСЛЕДВАНЕ И АНАЛИЗ НА ИЗПОЛЗВАНЕТО НА ИНТЕРНЕТ ТЕХНОЛОГИИ В БИЗНЕСА НА МАЛКИТЕ И СРЕДНИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ В БЪЛГАРИЯ И В ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ 

      Върбанов, Румен; Попов, Веселин; Маринова, Наталия; Петров, Стефан; Varbanov, Rumen; Popov, Veselin; Marinova, Natalya; Petrov, Stefan (АИ "Ценов", 2012)
      Целта на студията е да се установят състоянието и проблемите, свързани с приложението на интернет технологии в българските малки и средни предприятия, да се разкрият причините за изоставането на нашите МСП от тези в ЕС и ...
    • ИМПЛЕМЕНТИРАНЕ НА СОЦИАЛНИТЕ ТЕХНОЛОГИИ В КОРПОРАТИВНА СРЕДА – ФАКТОРИ ЗА УСПЕХ 

      Ташкова, Мария (АИ "Ценов", 2016)
      Фирменият интерес към социалните технологии се засилва. Той не е случаен или временен. Бизнесът търси подходи и модели на управление, ориентирани към индивидуалните потребности на своите клиенти и партньори. За постигане ...
    • МАЛКИЯТ И СРЕДЕН БИЗНЕС И ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВАТА НА СЪВРЕМЕННИТЕ ИНТЕРНЕТ ТЕХНОЛОГИИ 

      Върбанов, Румен; Попов, Веселин; Varbanov, Rumen; Popov, Veselin (АИ "Ценов", 2012)
      Статията е свързана със състоянието в областта на използването на съвременни Интернет технологии в малките и средни предприятия (МСП). В първата част се изследват два основни въпроса – възможности и реалности в интегрирането ...
    • НОВОТО ПОКОЛЕНИЕ СИСТЕМИ ЗА ЕЛЕКТРОНЕН БИЗНЕС И ЕЛЕКТРОННИ РАЗПЛАЩАНИЯ 

      Върбанов, Румен; Шишманов, Красимир (АИ "Ценов", 2014)
      Концепцията за новото поколение електронен бизнес (e-Business 2.0, Social Business) се отнася до компании, които интегрират социалните технологии и инструменти във всички бизнес процеси както вътрешни, така и външни ...
    • ПОДХОД КЪМ ИЗПОЛЗВАНЕТО НА ENTERPRISE 2.0 ОТ КОМПАНИИТЕ 

      Върбанов, Румен (АИ "Ценов", 2013)
      В статията са споделени вижданията на автора за успешно използване на Enterprise 2.0 за решаване на 4 групи задачи в предприятието: Мар- кетинг в Web 2.0 и работа с клиенти на компанията; Взаимодействия с бизнес партньори; ...
    • ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА И РИСКОВЕ ПРИ ПРЕХОДА НА КОМПАНИИТЕ КЪМ ОБЛАЧНИ ИЗЧИСЛЕНИЯ 

      ВЪРБАНОВ, Румен (АИ "Ценов", 2011)
      Облачният компютинг вече е доказано по-изгодният икономически модел за достъп до ИТ продукти, решения и услуги онлайн през Интернет за предприятия с различен размер и се очертава като сериозно конкурентно предимство. В ...
    • СОЦИАЛЕН БИЗНЕС: ПРИЛОЖЕНИЕ НА WEB 2.0 И СОЦИАЛНИ МРЕЖИ В БИЗНЕСА НА КОМПАНИИТЕ 

      ВЪРБАНОВ, Румен (АИ "Ценов", 2014)
      Последните години Web 2.0 е на предния фронт от високотехнологични инструменти и технологии, които компаниите се стремят да използват в своите бизнес процеси. Web 2.0 се очертава като нова вълна от бизнес иновации, която ...

      Контакти | Обратна връзка
       

       

      Разлистване

      В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

      Моята регистрация

      ВходРегистриране

      Контакти | Обратна връзка