Browsing by Author "Grigorova, Vanya"
Now showing items 1-6 of 6
-
CONTEMPORARY DIMENSIONS OF SALES MANAGEMENT
Grigorova, Vanya (Tsenov Publishing House, 2019)The paper analyses changes in the factors of the macro- and micro- marketing environment that have given a new image to contemporary sales over the last two decades. It also reviews key concepts and approaches to modern ... -
The symbiosis between integrated distribution systems and contemporary information technologies
Grigorova, Vanya (Tsenov Publishing House, 2018)Distribution systems as we know them today are the result of their interaction with business environment factors and information technologies. Based on the conceptual characteristics of integrated distribution systems and ... -
ГЕНЕЗИС НА СЪВРЕМЕННИТЕ МАРКЕТИНГОВИ МРЕЖИ
Григорова, Ваня; Grigorova, Vanya (АИ "Ценов", 2016)В съвременната икономическа практика, като естествен резултат от редица обществени и пазарни процеси, се зараждат обединения от организации с обща стратегическа цел, обозначавани като „мрежи”. Този феномен е сложен, има ... -
ИЗМЕРВАНЕ И ОЦЕНКА НА РЕЗУЛТАТИТЕ ОТ МАРКЕТИНГОВАТА ДЕЙНОСТ В БЪЛГАРСКИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ – СЪСТОЯНИЕ, ПРОБЛЕМИ И РЕШЕНИЯ
Марчевски, Иван; Григорова, Ваня; Martchevski, Ivan; Grigorova, Vanya (АИ "Ценов", 2011)През последното десетилетие в чуждоезичната икономическа литература и по-рядко в български издания все по-голямо разпространение имат научните публикации, които са фокусирани върху т.нар. управление по резултати ... -
ИЗМЕРВАНЕ И ОЦЕНКА НА РЕЗУЛТАТИТЕ ОТ МАРКЕТИНГОВАТА ДЕЙНОСТ В БЪЛГАРСКИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ – СЪСТОЯНИЕ, ПРОБЛЕМИ И РЕШЕНИЯ
Марчевски, Иван; Григорова, Ваня; Marchevski, Ivan; Grigorova, Vanya (АИ "Ценов", 2011)През последното десетилетие в чуждоезичната икономическа литература и по-рядко в български издания все по-голямо разпространение имат научните публикации, които са фокусирани върху т.нар. управление по резултати (performance ... -
СТРАТЕГИЧЕСКИ РЕШЕНИЯ ПРИ ИЗГРАЖДАНЕ НА МАРКЕТИНГОВИ МРЕЖИ НА ПАЗАРА НА ТУРИСТИЧЕСКИ ПРОДУКТИ
Банчев, Петър; Григорова, Ваня; Божиков, Асен; Гуджеров, Павел; Banchev, Petar; Grigorova, Vanya; Bozhikov, Asen; Gudzherov, Pavel (АИ "Ценов", 2013)Съвременните характеристики на пазара подтикват туристическите организации в България към изграждане на партньорства в маркетингови мрежи – процес, който се нуждае от научнообосновани процедури. Проучването защитава тезата, ...