Browsing by Subject "Web 2.0"
Now showing items 1-11 of 11
-
AN APPROACH TO USING ENTERPRISE 2.0 BY COMPANIES
(АИ "Ценов", 2013)In this article, the author has shared his views on how Enterprise 2.0 is used for solving 4 groups of problems in the company: Marketing in Web 2.0 and working with customers of the company; The relationships with business ... -
NEW GENERATION SYSTEMS FOR ELECTRONI C BUSI NESS AND ELECTRONI C PAYMENTS
(АИ "Ценов", 2014)The concept of new generation electronic business (e-Business 2.0, Social Business) refers to companies which integrate social technologies and instruments in all business processes, i.e. internal as well as external ( ... -
SOCIAL BUSINESS: USING WEB 2.0 AND SOCIAL NETWORKS IN THE BUSINESS OF COMPANIES
(АИ "Ценов", 2014)Over the recent years Web 2.0 has been at the forefront of high-tech tools and technologies that companies are seeking to use in their business processes. Web 2.0 has emerged as a new wave of business innovation that gives ... -
ВЪЗМОЖНОСТИ И ИЗПОЛЗВАНЕ НА СИСТЕМИТЕ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА СЪДЪРЖАНИЕТО В СЪВРЕМЕННИТЕ БИЗНЕС ОРГАНИЗАЦИИ
(АИ "Ценов", 2013)Основната цел на студията е изследване текущото състояние на системите за управление на корпоративното съдържание (Enterprise Content Management - ECM) и тяхното популяризиране и внедряване в българските бизнес орга- низации. ... -
ИЗСЛЕДВАНЕ И АНАЛИЗ НА ИЗПОЛЗВАНЕТО НА ИНТЕРНЕТ ТЕХНОЛОГИИ В БИЗНЕСА НА МАЛКИТЕ И СРЕДНИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ В БЪЛГАРИЯ И В ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ
(АИ "Ценов", 2012)Целта на студията е да се установят състоянието и проблемите, свързани с приложението на интернет технологии в българските малки и средни предприятия, да се разкрият причините за изоставането на нашите МСП от тези в ЕС и ... -
ИМПЛЕМЕНТИРАНЕ НА СОЦИАЛНИТЕ ТЕХНОЛОГИИ В КОРПОРАТИВНА СРЕДА – ФАКТОРИ ЗА УСПЕХ
(АИ "Ценов", 2016)Фирменият интерес към социалните технологии се засилва. Той не е случаен или временен. Бизнесът търси подходи и модели на управление, ориентирани към индивидуалните потребности на своите клиенти и партньори. За постигане ... -
МАЛКИЯТ И СРЕДЕН БИЗНЕС И ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВАТА НА СЪВРЕМЕННИТЕ ИНТЕРНЕТ ТЕХНОЛОГИИ
(АИ "Ценов", 2012)Статията е свързана със състоянието в областта на използването на съвременни Интернет технологии в малките и средни предприятия (МСП). В първата част се изследват два основни въпроса – възможности и реалности в интегрирането ... -
НОВОТО ПОКОЛЕНИЕ СИСТЕМИ ЗА ЕЛЕКТРОНЕН БИЗНЕС И ЕЛЕКТРОННИ РАЗПЛАЩАНИЯ
(АИ "Ценов", 2014)Концепцията за новото поколение електронен бизнес (e-Business 2.0, Social Business) се отнася до компании, които интегрират социалните технологии и инструменти във всички бизнес процеси както вътрешни, така и външни ... -
ПОДХОД КЪМ ИЗПОЛЗВАНЕТО НА ENTERPRISE 2.0 ОТ КОМПАНИИТЕ
(АИ "Ценов", 2013)В статията са споделени вижданията на автора за успешно използване на Enterprise 2.0 за решаване на 4 групи задачи в предприятието: Мар- кетинг в Web 2.0 и работа с клиенти на компанията; Взаимодействия с бизнес партньори; ... -
ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА И РИСКОВЕ ПРИ ПРЕХОДА НА КОМПАНИИТЕ КЪМ ОБЛАЧНИ ИЗЧИСЛЕНИЯ
(АИ "Ценов", 2011)Облачният компютинг вече е доказано по-изгодният икономически модел за достъп до ИТ продукти, решения и услуги онлайн през Интернет за предприятия с различен размер и се очертава като сериозно конкурентно предимство. В ... -
СОЦИАЛЕН БИЗНЕС: ПРИЛОЖЕНИЕ НА WEB 2.0 И СОЦИАЛНИ МРЕЖИ В БИЗНЕСА НА КОМПАНИИТЕ
(АИ "Ценов", 2014)Последните години Web 2.0 е на предния фронт от високотехнологични инструменти и технологии, които компаниите се стремят да използват в своите бизнес процеси. Web 2.0 се очертава като нова вълна от бизнес иновации, която ...