Now showing items 1-3 of 3

    • ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА ФОРМИРАНЕ НА АГРОТУРИСТИЧЕСКИ ПРОДУКТ В БЪЛГАРИЯ 

      Николова, Мариана; Лазарова, Елица; Линкова, Маруся; Nikolova, Marina; Linkova, Marusia; Lazarova, Elitsa (АИ "Ценов", 2010)
      Туристическият продукт е условно наименование на комплекс от туристически услуги, предлагани под обща цена. Продуктът „селски туризъм” включва създаването на пакети от услуги, системи за резервации и мониторинг, насочени ...
    • СЕРТИФИКАЦИЯТА – ИНСТРУМЕНТ ЗА УСТОЙЧИВО УПРАВЛЕНИЕ НА ПРЕДПРИЯТИЯТА ОТ ГОРСКИЯ СЕКТОР 

      Йоновска, Илка; Yonovska, Ilka (АИ "Ценов", 2015)
      Идеята за устойчиво икономическо развитие първоначално бе разработена единствено на теоретично равнище, но на по-късен етап заинтересуваните страни започнаха да търсят механизми за неговото реално осъществяване. Сертифицирането ...
    • ТЕОРЕТИЧНИ ОСНОВИ НА ЛОГИСТИКАТА 

      Димитров, Спас (АИ "Ценов", 2007)
      Logistics is the science of management the flow of goods, energy, information and other resources like products, services, and people, from the source of production to the marketplace. The brief representation to the ...