Show simple item record

dc.contributor.authorИванов, Радослав
dc.date.accessioned2011-01-28T19:02:04Z
dc.date.available2011-01-28T19:02:04Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationИванов, Р. "Кухи" ценови позиции и тяхната зависимост от имиджовото позициониране на стоките. Емпирични изследвания в икономиката, администрацията и управлението на бизнеса, София, АСИ Принт, 2011, с. 239-251.bg_BG
dc.identifier.isbn978-954-9336-60-3
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/1251
dc.language.isobg_BGbg_BG
dc.publisherАСИ Принтbg_BG
dc.title"Кухи" ценови позиции и тяхната зависимост от имиджовото позициониране на стокитеbg_BG
dc.typeСтудияbg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record