• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Подреждане Студенти и докторанти по Заглавие 
  •   Начало
  • Доклади
  • Студенти и докторанти
  • Подреждане Студенти и докторанти по Заглавие
  •   Начало
  • Доклади
  • Студенти и докторанти
  • Подреждане Студенти и докторанти по Заглавие
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Подреждане Студенти и докторанти по Заглавие

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Сортиране по:

Подреждане:

Резултати:

Показване на публикации 1-11 от 11

  • Заглавие
  • Дата на издаване
  • Дата на депозиране
  • Нарастващо
  • Намаляващо
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Алтернативни маркетингови решения на стартираща бизнес организация 

      Неизвестен автор (2017-10)
    • Възприемани ползи и отношение на потребителите към безплатните мостри и дегустации (с. 3-16) 

      Кънчева, Десислава; Декова, Полина; Иванова, Боряна (Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2011)
    • Възприемани ползи и отношение на потребителите към безплатните мостри и дегустации. Стратегически аспекти (с. 3-14) 

      Решеткова, Атанаска; Миткова, Росица; Йорданова, Силвия (Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2012)
    • Идентифициране на факторите и нагласите към премиите и подаръците (с. 15-28) 

      Йотова, Йоана; Аладжова, Айсял (Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2012)
    • Определяне профила на българските потребители според отношението им към ценовите промоции (с. 27-46) 

      Трифонова, Цветомира (Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2011)
    • Отношение на потребителите към промоциите бонус количества (с. 29-44) 

      Алексиева, Светла; Николова, Надя; Михайлова, Виктория (Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2012)
    • Поведение на българските потребители в социалните мрежи 

      Бързашка, Поля (2012-06-01)
    • Проблеми и перспективи пред Маркетинга на образователни продукти в ерата на дигиталните комуникации 

      Илиева, Диляна; Христова, Памела; Кръстева, Зуниха; Желязкова, Боряна; Драгомиров, Иван; Жекова, Сийка; Дурхан, Мерт (2017)
    • Програмите за лоялни клиенти като промоционална техника (с. 17-26) 

      Бързашка, Поля (Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2011)
    • Промоциите бонус количества (с. 45-60) 

      Димитрова, Борислава; Георгиева, Десислава; Николова, Диана (Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2012)
    • Сегментиране на потребителите по отношение на възгледите им и потребителското им поведение спрямо бонусните опаковки (с. 47-58) 

      Йонков, Йонко (Сборник с изследвания на студенти от специалност "Маркетинг", 2011)

      Контакти | Обратна връзка
       

       

      Разлистване

      В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

      Моята регистрация

      ВходРегистриране

      Контакти | Обратна връзка