Search
Now showing items 1-5 of 5
Приложение на математическото моделиране при управление на клиентски портфейли
(Tsenov Publishing House, 2019)
Управлението на взаимоотношенията с клиенти е сред основните тенденции в съвременното маркетингово управление на бизнес организациите. Това е така, защото клиентите и стойността, която те могат да генерират за компанията, ...
Международнo разделение на труда и производствената специализация в съвременния фотоволтаичен бизнес
(Tsenov Publishing House, 2019)
Едно от най-бързо развиващите високотехнологични производства, използващо иновативни технологии в ключово важния отрасъл за всяка икономика, какъвто е енергетиката и по-специално фотоволтаичният бизнес, дава основание да ...
Застраховането „Рента срещу Жилище“ – възможност за подобряване стандарта на живот и осигуряване на здравно-социални услуги в домашна среда на хората в надработоспособна възраст
(Tsenov Publishing House, 2019)
През последните години статистиката отчита застаряване на населението на България. На фона на общо намаляване числеността на населението в страната се забелязва нарастване броя на хората в надработоспособна възраст. Все ...
Методически аспекти на функционалния анализ в структурите на държавната администрация
(Tsenov Publishing House, 2019)
Функционалният анализ е инструмент за подобряване на организационното функциониране в публичния сектор. В основата му стои анализът в три направления: ефективност, ефикасност и релевантност на работните процеси и функции. ...
Социално-отговорният брандинг в контекста на концепцията за управление на взаимоотношенията с клиентите
(Tsenov Publishing House, 2019)
Социално-отговорният брандинг (СОБ) е относително нова категория в съвременния маркетинг, формирана в резултат на интеграцията на принципните постановки на изграждане и управление на брандовете с идеологията на Корпоративната ...