Search
Now showing items 1-4 of 4
Мобинг – субективно усещане или обективно състояние в организацията
(Tsenov Publishing House, 2020)
Целта на настоящата студия е, на основата на анализ на литературни източници и данни от собствено проведено анкетно проучване да се обогатят съществуващите научни знания, свързани с явлението „мобинг“ в организацията. Обект ...
Изследване на тенденциите за развитие на електронните услуги
(Tsenov Publishing House, 2020)
Настоящата разработка има за цел да дискутира тенденциите за развитие на електронните услуги, които в качеството си на технологично базирани услуги имат потенциал да окажат влияние върху краткосрочното и дългосрочното ...
Развитие и състояние на българския капиталов пазар
(Tsenov Publishing House, 2020)
Настоящото изследване има за цел да проследи развитието на капиталовите пазари в България от началото на новото хилядолетие до наши дни с фокус – пазарът на акции. Задачите във връзка с поставената цел са: проследяване ...
Влияние на рентата върху цената на земеделската земя в България
(Tsenov Publishing House, 2020)
През последните години в България се наблюдава функционирането на действащ пазар на земеделската земя, което се отразява върху варирането на цените. В настоящото изследване е акцентирано върху необходимостта от отчитане ...