Search
Now showing items 1-4 of 4
ЗНАЧЕНИЕ НА МЕЖДУКУЛТУРНАТА КОМПЕТЕНТНОСТ В ПРОЦЕСА НА ИНТЕРНАЦИОНАЛНА КОМУНИКАЦИЯ (ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧЕСКО ИЗСЛЕДВАНЕ НА БЪЛГАРСКИТЕ ФИРМИ)
(АИ "Ценов", 2013)
Съвременният международен бизнес е неразривно свързан с уменията за водене на ефективна междукултурна комуникация. Днес не е достатъчно само владеенето на чужди езици. Не по-малко важно е успешното съчетаване на лингвистичните ...
ИЗСЛЕДВАНЕ НА СРАВНИТЕЛНИТЕ ПРЕДИМСТВА НА ТЪРГОВИЯТА НА Р. БЪЛГАРИЯ СЪС СТРАНИТЕ ОТ ЗАПАДНИТЕ БАЛКАНИ
(АИ "Ценов", 2012)
Динамиката на съвременното световно стопанство, засилващата се
либерализация на търговските отношения, интеграционните процеси и глобализацията на икономиките оказват въздействие върху развитието на икономиките на страните, ...
Регионално сътрудничество между страните от Югоизточна Европа.
(АИ „Ценов”, Свищов, 2007)
Характер и особености на маркетинговата концепция в сферата на услугите.
(АИ „Ценов”, Свищов, 1999)