• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • View Item
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ПРОДУКТОВО ПЛАНИРАНЕ ВЪВ ФИРМИТЕ ПРОИЗВОДИТЕЛИ НА БЕЗАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ В БЪЛГАРИЯ

Thumbnail
View/Open
56_split_BU_1-2014.swf (325.0Kb)
Date
2014
Author
Радев, Радко
Metadata
Show full item record
Abstract
При избора на предметна област на настоящата статия, се изхожда от разбирането за ключовото място на продуктовата политика. Като се имат предвид особеностите в сектора на безалкохолните напитки, се предлага методическа рамка на процеса на продуктово планиране, която способства вземането на обосновани управленски решения, свързани с продуктовата политика. Наред с това, се разглеждат някои основни изходни постановки, които разкриват същността на продуктовия мениджмънт и се извеждат и групират характерните за фирмите от разгледания сектор елементи на продуктовата политика.
URI
http://hdl.handle.net/10610/1372
Collections
  • Списание "Бизнес управление"

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback