Show simple item record

dc.contributor.authorАлексеева, Алла
dc.date.accessioned2016-05-17T13:53:51Z
dc.date.available2016-05-17T13:53:51Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn0861-6604
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/1377
dc.description.abstractВ статията се разглеждат аналитичните процедури, които могат да бъдат използвани от одитора на етапа на получаване на информация, като процедури на проверката по същество, с цел събиране на преки доказателства за грешките, нарушенията и лъжливите твърдения във финансовата отчетност. Предлаганата методика за прогнозиране на резултативния показател, въз основа „факторите на влияние“ на примера на обема продажби, може да бъде прост и надежден инструмент в арсенала на одитора.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries1;3
dc.subjectаналитични процедуриbg_BG
dc.subjectодиторbg_BG
dc.subjectинформацияbg_BG
dc.subjectобем продажбиbg_BG
dc.subjectкорелационен анализbg_BG
dc.titleАНАЛИТИЧНА ПРОЦЕДУРА ПО ПРОГНОЗИРАНЕ НА ПРОДАЖБИТЕ ВЪЗ ОСНОВА ФАКТОРИТЕ НА ВЛИЯНИЕbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record