• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Подреждане Годишен алманах научни изследвания на докторанти по Заглавие 
  •   Начало
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • Подреждане Годишен алманах научни изследвания на докторанти по Заглавие
  •   Начало
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • Подреждане Годишен алманах научни изследвания на докторанти по Заглавие
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Подреждане Годишен алманах научни изследвания на докторанти по Заглавие

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Сортиране по:

Подреждане:

Резултати:

Показване на публикации 9-28 от 485

  • Заглавие
  • Дата на издаване
  • Дата на депозиране
  • Нарастващо
  • Намаляващо
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • OСОБЕНОСТИ НА БИОЛОГИЧНИТЕ АКТИВИ КАТО ОБЕКТИ НА СЧЕТОВОДНАТА ОТЧЕТНОСТ 

      Георгиева, Елена (АИ "Ценов", 2008)
    • PREVIEW OF THE TRAJECTORY OF MOROCCAN EXECUTIVES 

      Ait Bounssiyal, Asma (Tsenov Publishing House, 2017)
      The purpose of this paper is to shed a light on the career paths of women and men executives in the Moroccan context. Through an exploratory quantitative study, we will analyze the perceptions, experiences and the level ...
    • SWOT АНАЛИЗ НА ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯТА НА ФИРМИТЕ ОТ ВИНАРСКАТА ПРОМИШЛЕНОСТ В БЪЛГАРИЯ 

      Вергилова, София; Vergilova, Sofiya (АИ "Ценов", 2015)
      Специфичните географски и климатични характеристики, както и хилядолетните традиции в лозарството и винарството в страната ни са безспорни предпоставки за производство на висококонкурентни продукти и тяхната търговия в ...
    • The Impact Of Financial Education Programmes In Israel And The Family Discussion On Financial Matters On The Behaviour Of Youth 

      Itach, Yaakov (Tsenov Publishing House, 2021)
      This study contributes to understanding the degree of impact and effectiveness of financial education curricula in Israeli schools, on the financial knowledge, attitudes, and economic behaviour of high school students. An ...
    • Workforce Efficiency Increase For The Online Sales In-Store Picking Operation 

      Güney, Emre (Tsenov Publishing House, 2020)
      The online food retailing got more attention to itself with the global coronavirus outbreak. Online marketing growth rate reached above 40% in the lockdown months. It became more important to deliver the orders faster than ...
    • Актуални предизвикателства пред машиностроенето в България – секторен анализ 

      Василев, Ненко (Tsenov Publishing House, 2023)
      В разработката е представено икономическото значение на машиностроителния сектор за ЕС и България, изведени са уникалните характеристики на машиностроителните фирми и са обсъдени предизвикателствата, пред които е изправен ...
    • АКТУАЛНИ ПРОБЛЕМИ НА МИТНИЧЕСКОТО РАЗУЗНАВАНЕ 

      Халаджов, Венцислав; Haladzhov, Ventsislav (АИ "Ценов", 2015)
      С оглед на динамично променящата се среда, в която се налага да функционира митническата администрация, се утвърждава необходимостта от разбирането на изискванията за развитие на разузнавателната дейност и възможните ...
    • АЛГОРИТЪМ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ОРГАНИЗАЦИОННАТА ПРОМЯНА 

      Стоянова, Даниела (АИ "Ценов", 2014)
      Организационната промяна е сложен и необходим процес за голяма част от българските фирми, които са изправени пред предизвикателствата на пазарната конюнктура. Целта на настоящата разработка е да представи алгоритъм за ...
    • АЛТЕРНАТИВНИ ИНВЕСТИЦИИ В ЗЕЛЕНА ЕНЕРГИЯ 

      Иванов, Иван (Tsenov Publishing House, 2016)
      Настоящата разработка разглежда възможностите за инвестиране на капиталовите пазари посредством един сравнително нов за българския пазар инвестиционен продукт – структурираният депозит. Отделя се специално внимание на ...
    • Алтернативно използване на площадка „Белене“ чрез изграждане на малки модулни реактори 

      Боев, Борислав (Tsenov Publishing House, 2020)
      Настоящата статия разглежда развитието на иновациите в ядрения сектор, като фокусът е поставен върху малките модулни реактори (ММР) и перспективите за тяхното внедряване в електроенергийните пазари. Технико-икономическите ...
    • АНАЛИЗ И ОЦЕНКА НА ФИРМЕНАТА СТОЙНОСТ ПРИ МЕНИДЖМЪНТА НА ЗАСТРАХОВАТЕЛНИТЕ БРОКЕРСКИ ФИРМИ 

      Здравков, Николай (Tsenov Publishing House, 2018)
      Оценяването на фирмената стойност е важен контролен механизъм при управлението на застрахователните брокерски фирми, както и при тяхната продажба, сливане или разделяне на бизнеса. Сред множеството подходи за оценка се ...
    • Анализ на автомобилните представителства в България 

      Галчева, Ваня (Tsenov Publishing House, 2021)
      Пазарът представлява съвкупност от икономически отношения, набор от условия, въз основа на които продавачите и купувачите на дадена стока или услуга влизат в контакт помежду си, като целта им е да купят или продадат дадения ...
    • АНАЛИЗ НА АКТУАЛНИТЕ ПРОБЛЕМИ В БАНКОВАТА СФЕРА И НЕЙНАТА СТРАТЕГИЧЕСКА ОРИЕНТАЦИЯ В КОНТЕКСТA НА ДИГИТАЛИЗАЦИЯТА НА БАНКОВИТЕ УСЛУГИ В ЕС 

      Бенов, Юлиян (Tsenov Publishing House, 2019)
      Съвкупността от актуалните проблеми в банковата сфера възпрепятства нейното последващо развитие. Голяма част от тях се свързват предимно с нерешени въпроси от последната финансова криза. Кредитните институти в световен ...
    • АНАЛИЗ НА ВЗАИМОВРЪЗКИТЕ МЕЖДУ КАПИТАЛОВИТЕ И ВАЛУТНИТЕ ПАЗАРИ 

      Пенева, Анелия (Tsenov Publishing House, 2019)
      Коректната и пълноценна оценка на връзките между отделните финансови пазари е необходима както за макропазарния анализ, така и за преци-зиране на персоналните инвестиционни решения и оптимизиране на инвестиционния избор. ...
    • АНАЛИЗ НА ВРЪЗКАТА „КАЧЕСТВО НА ТУРИСТИЧЕСКИЯ ПРОДУКТ – КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТ НА ХОТЕЛСКИ ВЕРИГИ” 

      Кушева, Галя (АИ "Ценов", 2012)
      В студията се разглежда и анализира релацията „качество на туристическия продукт – конкурентоспособност”. Качеството на туристическия продукт се измерва чрез резултати, получени от анкетно проучване на четири хотела, ...
    • АНАЛИЗ НА ВЪНШНОИКОНОМИЧЕСКИТЕ ВРЪЗКИ НА СТРАНИТЕ − БИВШИ ЧЛЕНКИ НА СИВ И НАСТОЯЩИ ЧЛЕНКИ НА ЕС 

      Трифонова, Даниела; Trifonova, Daniela (АИ "Ценов", 2015)
      Статията разглежда външноикономическите връзки на няколко държави-членки на Европейския съюз. Анализират се външнотърговските отношения на Литва, Латвия, Естония, България, Румъния, Словакия, Полша, Чехия и Унгария с част ...
    • АНАЛИЗ НА ВЪНШНОТЪРГОВСКИТЕ ВРЪЗКИ НА БИВШИТЕ СОЦИАЛИСТИЧЕСКИ ДЪРЖАВИ И НАСТОЯЩИ ЧЛЕНКИ НА ЕС 

      Трифонова, Даниела (Tsenov Publishing House, 2016)
      Статията разглежда външнотърговските връзки на няколко държави–членки на Европейския съюз в периода от 2004 г. до 2015 г. Анализирани са външнотърговските отношения на бившите социалистически държави – Литва, Латвия, ...
    • АНАЛИЗ НА ДЕЙНОСТТА НА ОРГАНИЗАЦИИТЕ ЗА НАСЪРЧАВАНЕ НА ТЪРГОВИЯТА 

      Кършовска-Матева, Анна (Tsenov Publishing House, 2017)
      Организациите за насърчаване на експорта (или както по-общо и често срещано се наричат в икономическата литература – организации за насърчаване на търговията) са широко разпространени както в развиващите се, така и в ...
    • АНАЛИЗ НА ДИСТРИБУЦИОННИТЕ КАНАЛИ ВЪВ ВИНАРСКИЯ СЕКТОР 

      Ченков, Адриан (АИ "Ценов", 2010)
    • Анализ на количествените измерители в българския банков пазар 

      Япраков, Орлин (Tsenov Publishing House, 2021)
      Банковият пазар има ключово значение в икономиката. Чрез своята преразпределителна и акумулационна дейност банките са водещ фактор във финансовата сфера на всяка една страна. В случай, че икономиката на страната е с отворен ...

      Контакти | Обратна връзка
       

       

      Разлистване

      В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

      Моята регистрация

      ВходРегистриране

      Контакти | Обратна връзка