• English
    • български
  • български 
    • English
    • български
  • Вход
Подреждане Годишен алманах научни изследвания на докторанти по Тема 
  •   Начало
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • Подреждане Годишен алманах научни изследвания на докторанти по Тема
  •   Начало
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • Подреждане Годишен алманах научни изследвания на докторанти по Тема
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Подреждане Годишен алманах научни изследвания на докторанти по Тема "(интегрирани) маркетингови комуникации"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Сортиране по:

Подреждане:

Резултати:

Показване на публикации 1-1 от 1

  • Заглавие
  • Дата на издаване
  • Дата на депозиране
  • Нарастващо
  • Намаляващо
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • МЯСТО НА ИНТЕГРИРАНИТЕ МАРКЕТИНГОВИ КОМУНИКАЦИИ В СЪВРЕМЕННИЯ МЕНИДЖМЪНТ 

      Василева, Стелиана (АИ "Ценов", 2014)
      Интегрираните маркетингови комуникации (ИМК) са доказали безспорната си ефективност първо в САЩ, по-късно в Европа, а вече и в България. Те са шанс за провеждане на нискобюджетни кампании, тъй като оказват значително влияние ...

      Контакти | Обратна връзка
       

       

      Разлистване

      В цялото хранилищеРаздели & колекцииПо дата на издаванеАвториЗаглавияТемиТази колекцияПо дата на издаванеАвториЗаглавияТеми

      Моята регистрация

      ВходРегистриране

      Контакти | Обратна връзка