• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
Search 
  •   Home
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • Search
  •   Home
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-2 of 2

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

МЯСТО НА ИНТЕГРИРАНИТЕ МАРКЕТИНГОВИ КОМУНИКАЦИИ В СЪВРЕМЕННИЯ МЕНИДЖМЪНТ 

Василева, Стелиана (АИ "Ценов", 2014)
Интегрираните маркетингови комуникации (ИМК) са доказали безспорната си ефективност първо в САЩ, по-късно в Европа, а вече и в България. Те са шанс за провеждане на нискобюджетни кампании, тъй като оказват значително влияние ...
Thumbnail

КОНЦЕПТУАЛНИ ПРОБЛЕМИ ПРИ ДЕФИНИРАНЕТО НА ЦЕННОСТТА НА БРАНДА 

Василева, Стелиана (Tsenov Publishing House, 2016)
Редица учени правят разлика между понятията „стойност на бранда“ и „ценност на бранда“, но съществуват и такива (Simon & Sullivan, 1993, p. 29; Krishnan, 1996, p. 390; Rust, Lemon, & Zeithaml, p. 118.), които не правят ...

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Василева, Стелиана (2)
Subject(интегрирани) маркетингови комуникации (1)измерения на бранд ценността (1)комуникационен микс (1)комуникационен процес (1)перспективи за бранд ценността (1)сила на бранда (1)стойност на бранда (1)ценност на бранда (1)... View MoreDate Issued2014 (1)2016 (1)Has File(s)Yes (2)

Contact Us | Send Feedback