Search
Now showing items 1-5 of 5
АНАЛИЗ НА ВРЪЗКАТА „КАЧЕСТВО НА ТУРИСТИЧЕСКИЯ ПРОДУКТ – КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТ НА ХОТЕЛСКИ ВЕРИГИ”
(АИ "Ценов", 2012)
В студията се разглежда и анализира релацията „качество на туристическия продукт – конкурентоспособност”. Качеството на туристическия продукт се измерва чрез резултати, получени от анкетно проучване на четири хотела, ...
Теоретични и приложни измерения на онлайн комуникациите в туристическия бизнес
(Tsenov Publishing House, 2021)
В статията са представени въпросите, свързани с онлайн комуникациите в туристическия бизнес. Днес всяка организация, независимо от дейността и големината си, осъзнава ключовата роля, която информационните и комуникационните ...
Туризмът в България и кризата Covid-19
(Tsenov Publishing House, 2021)
В настоящата статия се разглежда влиянието на разразилата се през 2020 година пандемия от COVID-19 върху сектора туризъм. И тъй като туризмът е един от основните стълбове на икономиката в България, коронавирус кризата му ...
Роля на иновациите в туризма
(Tsenov Publishing House, 2022)
В разработката е обоснована ролята на иновациите в туризма, като са представени основните видове иновации, свързани с туризма, и техните особености. Изследвани са причините за тяхното създаване, развитие, разработване и ...
Борсов анализ и оценка на туристическите дружества на българския капиталов пазар
(Tsenov Publishing House, 2022)
Сектор „Туризъм“ е основа за икономическо развитие на страни, където природните дадености позволяват привличане на международен поток от туристи както през лятото, така и през зимата. България определено е страна с ...