Search
Now showing items 1-5 of 5
ОСНОВНИ ПРОБЛЕМИ И ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА РАЗВИТИЕТО НА МАЛКИЯ БИЗНЕС В БЪЛГАРИЯ (ПО ПРИМЕРА НА СЕВЕРОЗАПАДЕН И СЕВЕРЕН ЦЕНТРАЛЕН РАЙОН)
(АИ "Ценов", 2014)
Чрез проведено анкетно проучване от автора през 2014 г. на малкия бизнес в Северозападен и Северен централен район на България се идентифицират основните проблеми, затрудняващи развитието им. Установяват се значителни ...
АНАЛИЗ НА ПРЕВАНТИВНАТА РАБОТА, ИЗВЪРШВАНА ОТ ЗАСТРАХОВАТЕЛНИТЕ ДРУЖЕСТВА, КОИТО РАБОТЯТ НА БЪЛГАРСКИЯ ЗАСТРАХОВАТЕЛЕН ПАЗАР
(АИ "Ценов", 2012)
Представената статия има за цел да систематизира основните възможности на застрахователните дружества в сферата на превенцията. В нея е акцентирано на превенцията в контекста на управлението на риска на застрахователното ...
АНАЛИЗ НА ВРЪЗКАТА „КАЧЕСТВО НА ТУРИСТИЧЕСКИЯ ПРОДУКТ – КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТ НА ХОТЕЛСКИ ВЕРИГИ”
(АИ "Ценов", 2012)
В студията се разглежда и анализира релацията „качество на туристическия продукт – конкурентоспособност”. Качеството на туристическия продукт се измерва чрез резултати, получени от анкетно проучване на четири хотела, ...
СЪСТОЯНИЕ И ТЕНДЕНЦИИ В РАЗВИТИЕТО НА ТУРОПЕРАТОРСКАТА ДЕЙНОСТ В БЪЛГАРИЯ И СТРАНИТЕ ОТ ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ ЗА ПЕРИОДА 2007-2017
(Tsenov Publishing House, 2017)
Настоящото изследване разглежда състоянието на туроператорската дейност в България и Европейския съюз за периода от 2007 до 2017г. Анализът на дейността е направен въз основа на няколко основни показателя – брой на ...
ОСОБЕНОСТИ ПРИ ИЗМЕРВАНЕ ЕФЕКТИВНОСТТА НА МАРКЕТИНГОВИТЕ КОМУНИКАЦИИ
(Tsenov Publishing House, 2017)
Ролята на комуникациите в съвременните фирми става все позначима и отговорна, тъй като насочва и обединява всички аспекти на изграждане на корпоративния имидж. Ето защо комуникациите са средство, чрез което организацията ...