• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
Search 
  •   Home
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • Search
  •   Home
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 21

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

ФИНАНСОВИ СТРАТЕГИИ И ИНВЕСТИЦИОННА АКТИВНОСТ НА ДОМАКИНСТВАТА В БЪЛГАРИЯ 

Павлова, Марияна (АИ "Ценов", 2014)
С оглед значимостта на сектора „Домакинства“ за националното стопанство, се появява необходимостта от изследване финансовите стратегии и инвестиционната активност на домакинствата в България. Настоящото изложение има за ...
Thumbnail

ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА ПРЕД СЧЕТОВОДНОТО ОТЧИТАНЕ НА ЛИЗИНГОВИТЕ СДЕЛКИ ПРИ ЛИЗИНГОПОЛУЧАТЕЛИТЕ 

Тодоров, Мирослав (АИ "Ценов", 2014)
Лизингополучателите са предприятия, наемащи нетекущи материални активи. С наемането на активи, лизингополучателите увеличават икономическите си изгоди не от придобиване на собствеността върху активите, а от тяхната употреба. ...
Thumbnail

ПРИНЦИПИ НА ДАНЪЧНО ОБЛАГАНЕ В КОНТЕКСТА НА ПРАВНИТЕ НОРМИ 

Стънгачева, Нели (АИ "Ценов", 2014)
Безспорно, теоретическите изследвания, в съчетание с наличието на ясна регламентация и правна регулация на фундаменталните принципи на данъчното облагане, имат определящо значение за данъчната практика и най-вече по отношение ...
Thumbnail

МЯСТО НА ИНТЕГРИРАНИТЕ МАРКЕТИНГОВИ КОМУНИКАЦИИ В СЪВРЕМЕННИЯ МЕНИДЖМЪНТ 

Василева, Стелиана (АИ "Ценов", 2014)
Интегрираните маркетингови комуникации (ИМК) са доказали безспорната си ефективност първо в САЩ, по-късно в Европа, а вече и в България. Те са шанс за провеждане на нискобюджетни кампании, тъй като оказват значително влияние ...
Thumbnail

ИЗПОЛЗВАНЕ НА 3PL ОПЕРАТОРИ – СЪВРЕМЕННА ФОРМА НА АУТСОРСИНГ НА ДИСТРИБУЦИОННИ ДЕЙНОСТИ 

Гарабедян, Хачо (АИ "Ценов", 2014)
В резултат на световната рецесия се наблюдава несигурност в търсенето и предлагането, транспортни задръствания поради слаба инфраструктура и колебания на цените, което от своя страна води до нестабилност на пазарите. Това ...
Thumbnail

БАНКОВО ФИНАНСИРАНЕ НА ЖИЛИЩНОТО СТРОИТЕЛСТВО В БЪЛГАРИЯ 

Узун, Несрин (АИ "Ценов", 2014)
Настоящата статия си поставя за цел да анализира ролята на банковото кредитиране в областта на жилищното строителство, както и настъпилите през последните години промени. Направена е оценка на въздействието на кризата върху ...
Thumbnail

ОТЧИТАНЕ НА ЧУЖДИТЕ БИЗНЕС ИДЕИ ПРИ ВНОС ЧРЕЗ ФРАНЧАЙЗ 

Йосифова, Нина (АИ "Ценов", 2014)
Настоящата разработка представя сделките с права и тяхното конкретно проявление: международен франчайзинг. Целта в разработката е на база теоретичната същност и правните аспекти на сделките по внос на франчайз права, да ...
Thumbnail

СИСТЕМАТИЗАЦИЯ НА ИЗСЛЕДВАНИЯТА ВЪРХУ ФИРМЕНАТА ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯ 

Вергилова, София (АИ "Ценов", 2014)
През 20 век интернационализацията предизвиква огромен интерес сред изследователите. Редица учени излагат своите виждания относно същността на явлението и предлагат модели на този процес. Днес интересът също е значителен ...
Thumbnail

ИЗСЛЕДВАНЕ НА РЕСУРСНАТА ЕФЕКТИВНОСТ НА БАНКИТЕ В БЪЛГАРИЯ 

Радуканов, Сергей (АИ "Ценов", 2014)
В студията се прави преглед на теоретичните постановки, свързани с банковата ефективност, и степента на изследване на разглежданата проблематика в специализираната литература. В разработката се предлага методика за оценяване ...
Thumbnail

ЕФЕКТ ОТ УСВОЯВАНЕТО НА ЕВРОПЕЙСКИ СРЕДСТВА ВЪРХУ БЪЛГАРСКИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ (2007-2013) 

Савчева, Велина (АИ "Ценов", 2014)
Краят на първия програмен период, по време на който бяха предоставяни европейски средства на българските предприятия, е вече факт. Ето защо възниква необходимостта от оценка на ефекта от тези средства за българския бизнес. ...
  • 1
  • 2
  • 3

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorАнгелов, Георги (1)Божинова, Камелия (1)Василева, Стелиана (1)Вергилова, София (1)Гарабедян, Хачо (1)Димов, Цветан (1)Драганова, Димитрина (1)Исмаилов, Танер (1)Йосифова, Нина (1)Кирков, Виктор (1)... View MoreSubject(интегрирани) маркетингови комуникации (1). (1)3PL оператор (1)ex lege (1)IPO (1)алгоритъм за организационна промяна (1)анализ (1)аутсорсинг (1)балансово отчитане (1)банки (1)... View MoreDate Issued
2014 (21)
Has File(s)Yes (21)

Contact Us | Send Feedback