• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
Search 
  •   Home
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • Search
  •   Home
  • Студии
  • Годишен алманах научни изследвания на докторанти
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-5 of 5

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

ОСНОВНИ ПРОБЛЕМИ И ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА РАЗВИТИЕТО НА МАЛКИЯ БИЗНЕС В БЪЛГАРИЯ (ПО ПРИМЕРА НА СЕВЕРОЗАПАДЕН И СЕВЕРЕН ЦЕНТРАЛЕН РАЙОН) 

Исмаилов, Танер (АИ "Ценов", 2014)
Чрез проведено анкетно проучване от автора през 2014 г. на малкия бизнес в Северозападен и Северен централен район на България се идентифицират основните проблеми, затрудняващи развитието им. Установяват се значителни ...
Thumbnail

АНАЛИЗ НА ПРЕВАНТИВНАТА РАБОТА, ИЗВЪРШВАНА ОТ ЗАСТРАХОВАТЕЛНИТЕ ДРУЖЕСТВА, КОИТО РАБОТЯТ НА БЪЛГАРСКИЯ ЗАСТРАХОВАТЕЛЕН ПАЗАР 

Кръстев, Камен (АИ "Ценов", 2012)
Представената статия има за цел да систематизира основните възможности на застрахователните дружества в сферата на превенцията. В нея е акцентирано на превенцията в контекста на управлението на риска на застрахователното ...
Thumbnail

АНАЛИЗ НА ВРЪЗКАТА „КАЧЕСТВО НА ТУРИСТИЧЕСКИЯ ПРОДУКТ – КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТ НА ХОТЕЛСКИ ВЕРИГИ” 

Кушева, Галя (АИ "Ценов", 2012)
В студията се разглежда и анализира релацията „качество на туристическия продукт – конкурентоспособност”. Качеството на туристическия продукт се измерва чрез резултати, получени от анкетно проучване на четири хотела, ...
Thumbnail

СЪСТОЯНИЕ И ТЕНДЕНЦИИ В РАЗВИТИЕТО НА ТУРОПЕРАТОРСКАТА ДЕЙНОСТ В БЪЛГАРИЯ И СТРАНИТЕ ОТ ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ ЗА ПЕРИОДА 2007-2017 

Вълкова, Василиса (Tsenov Publishing House, 2017)
Настоящото изследване разглежда състоянието на туроператорската дейност в България и Европейския съюз за периода от 2007 до 2017г. Анализът на дейността е направен въз основа на няколко основни показателя – брой на ...
Thumbnail

ОСОБЕНОСТИ ПРИ ИЗМЕРВАНЕ ЕФЕКТИВНОСТТА НА МАРКЕТИНГОВИТЕ КОМУНИКАЦИИ 

Трифонова, Цветомира (Tsenov Publishing House, 2017)
Ролята на комуникациите в съвременните фирми става все позначима и отговорна, тъй като насочва и обединява всички аспекти на изграждане на корпоративния имидж. Ето защо комуникациите са средство, чрез което организацията ...

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorВълкова, Василиса (1)Исмаилов, Танер (1)Кръстев, Камен (1)Кушева, Галя (1)Трифонова, Цветомира (1)Subject
анализ (5)
тенденции (2)ефективност (1)засраховане (1)застрахователно дружество (1)измерители (1)качество (1)комуникационни цели (1)малък бизнес (1)маркетингови комуникации (1)... View MoreDate Issued2012 (2)2017 (2)2014 (1)Has File(s)Yes (5)

Contact Us | Send Feedback