dc.description.abstract | В статията са споделени вижданията на автора за успешно използване на Enterprise 2.0 за решаване на 4 групи задачи в предприятието: Мар-
кетинг в Web 2.0 и работа с клиенти на компанията; Взаимодействия с бизнес партньори; Управление на персонала; Управление на знанията в компанията. Предложен е подход към разработването на стратегия за приложение на Enterprise 2.0 за нуждите на предприятието, където действията са разделени условно в шест етапа: анализ на бизнес процесите в предприятието, изследване и анализ на състоянието на информационните системи и технологии, разработване на основните цели и задачи за развитие на ИКТ, очертаване на възможните пътища за приложение на социалните медии в бизнес процесите, разработване
на проекта на корпоративната социална мрежа и реализиране на новата ИТ стратегия за социална корпоративна мрежа. | bg_BG |