• English
    • български
  • English 
    • English
    • български
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • View Item
  •   Home
  • Статии
  • Списание "Бизнес управление"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

УПРАВЛЕНИЕ НА ВРЪЗКИТЕ С КЛИЕНТИ – СТРАТЕГИЯ ЗА УТВЪРЖДАВАНЕ НА ФИРМЕНО КОНКУРЕНТНО ПРЕДИМСТВО

Thumbnail
View/Open
58_split_BU_4-2013.swf (312.7Kb)
Date
2013
Author
Горанова, Пенка
Metadata
Show full item record
Abstract
Маркетингът на взаимоотношенията с клиенти се допълва със стратегическата визия за развитие на бизнеса – управлението на клиенти, където се включва: анализът на клиенти и ползата/ приносът на всеки от тях, анализът на жизнения им цикъл и пр. Двете визии - CRM и управлението на клиенти имат съществено значение за развитието на фирмата и постигането на конкурентоспособност.Посочените процеси проявяват тенденция на ускоряване и интензификация. Те са резултат от налагането на една нова култура на потребителя, обхващаща клиентите вече не само от развитите, но и от развиващите се пазари, които имат креативен подход на мислене, динамика като стил на поведение и „гло- бално” гражданство като социална характеристика. Специалистите по маркетинг трябва да притежават уникалния талант да се занимават със съвременния клиент, да дават насока и фокус на своите компании за постигане на ефективни резултати, които да гарантират имиджа и успеха им.
URI
http://hdl.handle.net/10610/1557
Collections
  • Списание "Бизнес управление"

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceSections & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Contact Us | Send Feedback