Show simple item record

dc.contributor.authorГоранова, Пенка
dc.contributor.authorТананеева, Живка
dc.contributor.authorТодоров, Георги
dc.contributor.authorGoranova, Penka
dc.contributor.authorTananeeva, Zhivka
dc.contributor.authorTodorov, Georgi
dc.date.accessioned2016-05-20T13:09:07Z
dc.date.available2016-05-20T13:09:07Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn1312-3815
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/1813
dc.description.abstractВ настоящата разработка ще бъде направен опит за теоретично обобщаване и практическо разясняване на базовите фактори, които влияят върху потребителското поведение на подрастващите като пазарен сегмент. Конкретните задачи, поставени за разглеждане, са: извеждане на потребителските характеристики на подрастващите; очертаване на факторите, които влияят на потребителското им поведение; анализиране на извършените от тях online покупки и проследяване на динамиката им; изследване на потребителските нагласи на подрастващите към предлаганите online продукти. Теза на разработката е, че съществуват предпоставки да разглеждаме подрастващите като притежаващи по-различно потребителско поведение в сравнение с останалите потребители, пазаруващи online. Направените изводи подпомагат маркетинговите специалисти и мениджърите на организациите, предлагащи online продукти, при избора на подходящите средства за привличане на подрастващите и увеличаване на техните е-покупки. Конкретните предложения обхващат различни направления от подобряване атрактивността, функционалността и динамичността на сайтовете за пазаруване, до бързина на доставката и безкомпромисност на качеството на продуктите / услугите This study attempts to summarize theoretically and explain practically the underlying factors that influence consumer behaviour of teenagers as a market segment. The specific objectives set for consideration are: drawing the consumer characteristics their online purchases and tracking their dynamics; studying the teenagers’ consumer attitudes to the online products offered. The authors argue that there are prerequisites to consider teenagers as having different consumer behaviour compared to other consumers shopping on-line. The onclusions support marketers and managers of organizations offering online products in the selection of appropriate means to attract young people and increase their online shopping. The specific proposals include different trends from improving the attractiveness, functionality and dynamics of online shopping sites to the speed of delivery and uncompromising quality of products/servicesbg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries20;9
dc.subjectпотребителско поведениеbg_BG
dc.subjectonline покупкиbg_BG
dc.subjectвземане на решение за покупкаbg_BG
dc.subjectподрастващиbg_BG
dc.subjectпазарен сегментbg_BG
dc.subjectconsumer behaviourbg_BG
dc.subjectonline shoppingbg_BG
dc.subjectpurchasing decisionmakingbg_BG
dc.subjectteenagersbg_BG
dc.subjectmarket segmentbg_BG
dc.titleМАРКЕТИНГОВ АНАЛИЗ НА ПАЗАРЕН СЕГМЕНТ „ПОДРАСТВАЩИ”, ПАЗАРУВАЩИ ONLINEbg_BG
dc.title.alternativeMARKETING ANALYSIS OF THE “TEENAGERS SHOPPING ONLINE” MARKET SEGMENTbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record