Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorЕмилова, Петя
dc.contributor.authorПопов, Веселин
dc.contributor.authorТачев, Теодор
dc.contributor.authorEmilova, Petya
dc.contributor.authorPopov, Veselin
dc.contributor.authorTachev, Teodor
dc.date.accessioned2016-05-20T13:32:58Z
dc.date.available2016-05-20T13:32:58Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn1312-3815
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/1825
dc.description.abstractЦелта на настоящата студия е да се изследва потенциалът на технологиите на облачните изчисления и Web 2.0 за превръщане на електронното обучение (ЕО) в ефективна за българските организации бизнес практика. За постигането на тази цел авторският екип решава следните задачи: изследване на социално- икономическите аспекти на ЕО и използването на облачните изчисления и Web 2.0 в обучение; анализ на модели за клауд базирано ЕО; проучване на текущото състояние на ЕО в България и перспективите за неговото превръщане в ефективна бизнес практика; предложение на авторов модел за клауд базирано ЕО, подходящ за нуждите и особеностите на българските организации. Изследователската теза на изследването е, че технологиите на облачните изчисления и Web 2.0 притежават значителен и многоаспектен (технологичен, икономически и социален) потенциал за превръщане на ЕО в ефективна практика за бизнес. За тази цел българските организации могат да адаптират различни стратегии и модели. The purpose of this study is to examine the potential of the technologies of cloud computing and Web 2.0 for turning e- learning into an effective business practice for Bulgarian organizations. To achieve this objective, the authors solved the following tasks: studying the socio-economic aspects of e-learning and the use of cloud computing and Web 2.0 in education; analyzing cloud-based e-learning models; examining the current status of e-learning in Bulgaria and the prospects for turning it into an effective business practice; proposing an authors’ model for cloud-based elearning, suitable for the needs and peculiarities of Bulgarian organizations. The research thesis of the study is that cloud computing and Web 2.0 technologies have significant and multifaceted (technical, economic and social) potential for turning e-learning into an efficient business practice. For this purpose, Bulgarian organizations can adapt different strategies and models.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries23;3
dc.subjectобучение на персоналаbg_BG
dc.subjectелектронно обучениеbg_BG
dc.subjectWeb 2.0.bg_BG
dc.subjectstaff trainingbg_BG
dc.subjecte-learningbg_BG
dc.subjectcloud servicesbg_BG
dc.titleКЛАУД БАЗИРАНО ЕЛЕКТРОННО ОБУЧЕНИЕ ЗА НУЖДИТЕ НА БЪЛГАРСКИТЕ БИЗНЕС ОРГАНИЗАЦИИbg_BG
dc.title.alternativeCLOUD-BASED E-LEARNING FOR THE NEEDS OF BULGARIAN BUSINESS ORGANIZATIONSbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация