Показване на основна информация на публикация

dc.contributor.authorДИМИТРОВА, Теодора
dc.date.accessioned2016-05-25T05:56:45Z
dc.date.available2016-05-25T05:56:45Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn1314-3123
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10610/1835
dc.description.abstractФинансовите параметри на образователния сектор са от ключово значение за националното и световното икономическо развитие особено след негативното въздействие на първата за настоящия век глобална финансовоикономическа криза. Ето защо прецизният поглед върху свързаната проблематика дава аргументи, че един от факторите за оптимално функционираща икономика, основана на знанието, е определянето на образованието като основен приоритет. Настоящата разработка разглежда финансовите измерения на образованието в РБългария с цел обективизиране на настоящия статус и идентифициране на потенциалните възможности за достигане на европейски измерения в образователния сектор и изпълнение на целите, заложени в Стратегията за интелигентен, устойчив и приобщаващ растеж „Европа 2020”.bg_BG
dc.publisherАИ "Ценов"bg_BG
dc.relation.ispartofseries2;3
dc.subjectразходи за образованиеbg_BG
dc.subjectобразованиеbg_BG
dc.subjectпублични и частни разходи за образованиеbg_BG
dc.subjectефективност на разходите за образованиеbg_BG
dc.titleФИНАНСОВИ ИЗМЕРЕНИЯ НА ОБРАЗОВАНИЕТО В РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯbg_BG
dc.typeArticlebg_BG


Файлове в тази публикация

Thumbnail

Тази публикация се показва в следните колекции

Показване на основна информация на публикация