dc.contributor.author | ДИМИТРОВА, Теодора | |
dc.date.accessioned | 2016-05-25T05:56:45Z | |
dc.date.available | 2016-05-25T05:56:45Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.issn | 1314-3123 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10610/1835 | |
dc.description.abstract | Финансовите параметри на образователния сектор са от ключово значение за националното и световното икономическо развитие особено след негативното въздействие на първата за настоящия век глобална финансовоикономическа криза. Ето защо прецизният поглед върху свързаната проблематика дава аргументи, че един от факторите за оптимално функционираща икономика, основана на знанието, е определянето на образованието като основен приоритет. Настоящата разработка разглежда финансовите измерения на образованието в РБългария с цел обективизиране на настоящия статус и идентифициране на потенциалните възможности за достигане на европейски измерения в образователния сектор и изпълнение на целите, заложени в Стратегията за интелигентен, устойчив и приобщаващ растеж „Европа 2020”. | bg_BG |
dc.publisher | АИ "Ценов" | bg_BG |
dc.relation.ispartofseries | 2;3 | |
dc.subject | разходи за образование | bg_BG |
dc.subject | образование | bg_BG |
dc.subject | публични и частни разходи за образование | bg_BG |
dc.subject | ефективност на разходите за образование | bg_BG |
dc.title | ФИНАНСОВИ ИЗМЕРЕНИЯ НА ОБРАЗОВАНИЕТО В РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ | bg_BG |
dc.type | Article | bg_BG |