Search
Now showing items 1-10 of 10
ТЕОРЕТИЧНИ И ПРАКТИЧЕСКИ АСПЕКТИ НА ПРИЛОЖИМОСТТА НА КЛЪСТЕРНИЯ МОДЕЛ В ТУРИЗМА
(АИ "Ценов", 2011)
Развитието на процесите по формиране и функциониране на български клъстери е в първоначалната си фаза. Силно подкрепяни от държавата тези сто-пански формирования бързо увеличиха броя си. Същевременно излизат на пре-ден ...
АНАЛИЗ НА РАЗВИТИЕТО НА ТУРИСТИЧЕСКИТЕ РАЙОНИ В БЪЛГАРИЯ
(АИ "Ценов", 2016)
В статията е извършена съпоставка между принципите за райониране на България за статистически цели и изискванията и критериите, заложени в Концепцията за туристическо райониране на страната, утвърдена през 2015 г. Направени ...
СЪВРЕМЕННИ ПРОБЛЕМИ И ТЕНДЕНЦИИ В ИКОНОМИКАТА НА ЕГИПЕТ
(АИ "Ценов", 2004)
The Egyptian economy continues to attract foreign capital in all fields of activity, and FDI has been gathering speed since 1989, when the Investment Law was revised so as to allow foreign companies 100 percent ownership ...
ИНВЕСТИЦИИ И ЗАПЛАХИ ЗА РАЗВИТИЕТО НА ТУРИЗМА
(АИ "Ценов", 2015)
Темата е изключително актуална при интенизифицирането на различните видове заплахи, които сриват всякакви очаквания, сценарии и прогнози за развитие на туризма. Анализирани са динамиката на инвестициите в туризма, като ...
ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА ПРЕД РАЗВИТИЕТО НА БЪЛГАРСКАТА ТУРИСТИЧЕСКА ИНДУСТРИЯ
(АИ "Ценов", 2012)
За целите на настоящата разработка е изследвана макрорамката на функциониране на българския туристически отрасъл. Оценяват се специфичните особености на функционалната среда на този отрасъл, свързани с инфраструктурата, ...
АДАПТИРАНЕ НА ИНФОРМАЦИОННАТА СИСТЕМА НА ТУРИСТИЧЕСКАТА ФИРМА КЪМ СЪВРЕМЕННИТЕ ИКО- НОМИЧЕСКИ УСЛОВИЯ
(АИ "Ценов", 2010)
Внедряването на нови информационни и комуникационни технологии
(ИКТ) в информационната система на туристическата фирма не е самоцел, а из-
точник на конкурентни предимства, които в условията на глобалната конкурен-
ция ...
КОСМИЧЕСКИ ТУРИЗЪМ – УТОПИЯ ИЛИ ОЧАКВАНО БЪДЕЩЕ
(Tsenov Publishing House, 2018)
През последните години в икономическата индустрия набира популярност едно ново и напълно непознато направление, допринасящо с нови и неизвестни до този момент концепции, нагласи и идеи, а именно космическия туризъм. Все ...
Възможности за повишаване привлекателността на туристическа дестинация България
(Tsenov Publishing House, 2018)
Като туристическа дестинация България е страна притежаваща изключителни възможности за предоставяне на многообразие от различни видове туризъм. Освен традиционните форми - морски и планински – ски туризъм, тя предлага и ...
ТЕОРЕТИЧНИ И ЕМПИРИЧНИ АСПЕКТИ Н А МОДЕЛИРАНЕТО НА ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯТА НА БЪЛГАРСКИТЕ ФИРМИ В СФЕРАТА НА УСЛУГИТЕ
(АИ "Ценов", 2012)
Нарастващата либерализация, интеграция и конкуренция през последните десетилетия, са основните причини за постоянно увеличаващата се обвързаност на фирмите с процесите на интернационализация. Това засяга всички области на ...
СЪСТОЯНИЕ, ПРОБЛЕМИ И ПЕРСПЕКТИВИ ПРЕД ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯТА НА БЪЛГАРСКИ ФИРМИ ОТ СФЕРАТА НА УСЛУГИТЕ
(АИ "Ценов", 2011)
Интернационализацията е основен индикатор на съвременната икономическа система. Тя описва промените, настъпващи в резултат на бурното развитие на научно-техническия прогрес и на социално-икономическото развитие. Те стават ...