Browsing Монографии by Issue Date
Now showing items 61-80 of 102
-
АУТСОРСИНГЪТ: ИДЕЯТА, ЧЕ НЕ МОЖЕМ ДА НАПРАВИМ ВСИЧКО САМИ
(АИ "Ценов", 2012) -
ПРОМОЦИИТЕ (ВЪЗПРИЕМАНИ ПОЛЗИ И ЕФЕКТИ)
(АИ "Ценов", 2012)Промоциите са маркетингов инструмент с нарастващо значение за всички участници в дистрибуционния канал. Въпреки това около тях има множество открити дискусионни въпроси. В настоящото изследване се идентифицират и дискутират ... -
ИЗСЛЕДВАНЕ НА ВЪЗМОЖНОСТИТЕ ЗА ОГРАНИЧАВАНЕ НА ПРОБЛЕМИТЕ В ДАНЪЧНИЯ КОНТРОЛ
(АИ "Ценов", 2012) -
ПАРАМЕТРИ НА ЛОКАЛИЗАЦИОННИЯ ИЗБОР ЗА ИНВЕСТИЦИИ В АГРОФИРМИТЕ
(АИ "Ценов", 2012) -
ИЗМЕРЕНИЯ НА ТРАНСФОРМАЦИЯТА В ТЪРГОВИЯТА НА ДРЕБНО
(АИ "Ценов", 2012) -
КОГНИТИВНА ТОПОЛОГИЯ И УПРАВЛЕНСКО ПОВЕДЕНИЕ
(АИ "Ценов", 2012) -
ЦЕНОВИЯТ МЕНИДЖМЪНТ – ВЪЗМОЖНОСТ ЗА ОПТИМИЗИРАНЕ ФИНАНСОВИТЕ РЕЗУЛТАТИ НА ФИРМАТА
(АИ "Ценов", 2012) -
ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧЕСКИ АСПЕКТИ НА ВЪНШНОТЪРГОВСКИТЕ РЕЖИМИ
(АИ "Ценов", 2012) -
СТРЕСЪТ В ОРГАНИЗАЦИОННА СРЕДА: УПРАВЛЕНСКИ АСПЕКТИ
(АИ "Ценов", 2012) -
ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗАЦИЯТА В СФЕРАТА НА ТУРИСТИЧЕСКИЯ БИЗНЕС
(АИ "Ценов", 2012) -
ПРИЛОЖЕНИЕ НА ФИНАНСОВИТЕ ПОКАЗАТЕЛИ ПРИ АНАЛИЗ НА ОБЩОТО ЗАСТРАХОВАНЕ
(АИ "Ценов", 2012) -
БИОЛОГИЧНОТО ЗЕМЕДЕЛИЕ – СЪСТОЯНИЕ И ПОТЕНЦИАЛ ЗА РАЗВИТИЕ
(АИ "Ценов", 2013) -
МЕЖДУКУЛТУРНА КОМУНИКАЦИЯ И АДАПТАЦИЯ В МЕЖДУНАРОДНИЯ БИЗНЕС
(АИ "Ценов", 2013)